Recent comments

Friss Hírek

Andreazzoli: Remek meccs, kár az eredményért




A Roma mestere szerint remek meccset játszott egymással a két csapat és sajnálja, hogy végül csak döntetlent sikerült elérni az emberhátrányban játszó Lazio ellen.

"Remek este volt, csak az eredményt sajnálom. A meccs előtt kicsit ideges voltam, hiszen nem sűrűn van derbi, de amint elkezdődött a meccs, rögtön élvezni kezdtem. 

A Lazio tizenegyesénél kicsit megijedtem, mert ha belövik, akkor kettővel mentek volna, de jó volt látni, ahogy a csapat reagált a helyzetre. 

Sajnálom, hogy nem sikerült a szurkolókat megajándékozni a 3 ponttal, pedig annyi helyzetünk volt a végén."- mondta a meccs után Andreazzoli.

"Hogy miért csak a hetedikek vagyunk, ha olyan jó játékosaink vannak? 


Azért, mert nem szereztünk elég pontot és a formánk nem kiegyensúlyozott. Én elégedett vagyok azzal, amit eddig tettünk, de a tabella nem hazudik. 

Sajnálom a Palermo elleni rosszul sikerült meccset. Előtte összejött egy hét meccses sorozat, ahol 14 pontot gyűjtöttünk és csak 7 gólt kaptunk és ha kicsit jobbak vagyunk, akkor most csak a Juventus lenne előttünk."

"A nehézségek ellenére a játékosaim mindig megpróbálják azt tenni, amit kérek tőlük. A csapaton belüli morál nagyon alacsony volt, de ezt sikerült szépen felépítenünk, a srácok élvezik az edzéseket és mindent megcsinálnak, amit az edzéseken kérnek tőlük. 


Teljesen normális, hogy vannak rosszabbul sikerült meccsek, csak amikor már az eredményeket vesszük alapul, akkor egy kis hiba is nagyon sokat számít." 

forrás: asroma.hu