Recent comments

Friss Hírek

ROMA: Strootman cáfolta, hogy távozna

A Roma középpályása cáfolta a távozásával kapcsolatos pletykákat és elmondta, tiszteletlen lenne más klubokról beszélnie.

 
A 24 éves játékost az utóbbi időben többször hozták szóba a Manchester Uniteddel, azonban Strootman a sérüléséből felépülve most csak azzal foglalkozik, hogy mielőbb formába lendüljön.

"Szeretnék minél többet játszani és visszatérni a legjobb formámhoz."- mondta Strootman a Sky-nak.

"5 évre igazoltam ide és egyelőre eddig összesen 6, vagy 7 hónapot játszottam. Szeretnék még többet játszani és segíteni a csapatnak. Ez most számomra a legfontosabb. Más klubok szóba hozatala tiszteletlen lenne tőlem, ezért nem is teszem azt."

A játékos elismerte, hogy még nincs jó formában, de leszögezte, hogy hamarosan újra visszanyeri a legjobb formáját.

"8 hónapnyi munkám van benne, hogy most újra játszhatok. Játszottam a Sassuolo ellen és nagyon nem ment a játék, aztán a CSZKA ellen is pályára léptem, ahol szintén nem voltam jó. A téli szünet után magabiztosabban edzettem, fizikálisan sokkal jobban érzem magam és hamarosan 100%-os állapotban leszek. Még nem tartok ott, de jó úton haladok." 


forrás: asroma.hu