Recent comments

Friss Hírek

MILAN: Cerci boldog és bizonyítani akar, Mexés megsérült

Alessio Cerci megékezett a milánói Linate reptérre, ahol talán utoljára nyilatkozott még, mielőtt aláírna az AC Milan csapatához. 


A 27 esztendős támadó klubváltásához már csak az orvosi vizsgálat, és a szerződés aláírása hiányzik, de pénteken valószínűleg erre is sor kerül.

“Már csak az orvosi vizsgálatok és az aláírás van hátra, de már most nagyon boldog vagyok. Fontos számomra, hogy visszatérhetek Olaszországba. Már beszéltem Filippo Inzaghival is. Hosszú utat tettem meg, de végre megvalósul az, amit már nyáron is szerettem volna. Most meg kell vetnem a lábamat itt, megismerni a csapattársakat és ki kell adnom mindent magamból a csapatért. Majd meglátjuk, hogy pályára léphetek-e a Sassuolo ellen, de én örülnék neki. “

Cercit korábban többször kapcsolatba hozták a városi rivális Interrel , sőt egyes hírek szerint a játékos már rábólintott a kék-feketék ajánlatára, de az Atletico Madrid végül a Milant választotta Fernando Torresért cserébe.

“Ezek személyes dolgok, de én szívesen viselem a piros-feketék mezét., és boldog vagyok azzal, ahogy a dolgok alakultak. Csak most érkeztem meg, és  bizonyítanom kell, hogy én egy kiváló játékos vagyok. Az első benyomások pozitívak. Visszatérni Olaszországba, méghozzá a Milanhoz pontosan az, amit akartam. A 22 lesz a mezszámom? Majd meglátjuk, hogy melyiket választom magamnak. Kaka száma nagy felelősséggel jár.”

Philippe Mexés, az AC Milan francia védője a Real Madrid elleni győzelem után még boldogan nyilatkozta, hogy szívesen hosszabbítana a piros-feketékkel, most azonban egy kevésbé örömteli hír jelent meg róla. 


A 32 esztendős védő megsérült a BL-címvédő elleni találkozón, visszatérésének időpontja pedig még kérdéses.
 
Az első hírek szerint Mexés térdsérülés miatt akár egy hónapra is harcképtelenné válhat ami roppant érzékeny veszteséget jelentene a már így is védőgondokkal küzdő Milan számára. Azonban később a calciomercato.it arról számolt be, hogy a térdszalaghúzódás mégsem annyira súlyos, mint azt korábban sejtették, de  visszatérésre még így is körülbelül tíz napot kell várni.

Az már biztos, hogy Mexésnek ki kell hagynia a január 6-i Sassuolo elleni meccset, de játéka még a Torino ellen is kérdéses.

forrás: acmilan.hu