Recent comments

Friss Hírek

VIDAL: A családom boldogsága fontosabb a pénznél

A nyári átigazolási időszak egyik leghosszabb szappanoperája Arturo Vidal távozásával vagy maradásával kapcsolatban játszódott le, s a chilei középpályás most szót ejtett az eseményekről, továbbá elárulta, hogy a Torinóban meglelt boldogság többet ér számára minden másnál.

 
"Az igazság az, hogy nyáron nyugodt voltam, s kizárólag a térdemmel foglalkoztam. Egyetlen alkalommal sem kérdeztem meg az ügynökömet vagy a Juventust, hogy folyamatban van-e valami." - nyilatkozta Vidal a Tuttosportnak.

"Abban egyeztünk meg az ügynökömmel, hogy ha van valami konkrétum, ő értesít engem. Ez nem következett be."

"Nem tudom pontosan, hogy mi történt a nyár folyamán, de kétlem, hogy az jelentős lett volna, máskülönben ő értesített volna a dologról."

Az újságírók természetesen nem hagyták annyiban a dolgot, s arról is megkérdezték a középpályást, hogy vajon a Manchester United szirénéneke távozásra bírhatta volna-e a Juventustól.

"Igazán nem tudom... Csak annyit mondhatok, hogy boldog vagyok Torinóban. Én boldog vagyok, a felségem imádja Torinót, s Alonsito és a kicsike is boldogok itt."

"A családom boldogsága sokkal fontosabb a pénznél, vagy bármi másnál. A Juventusnál boldog vagyok, s ez az otthonom. Az embernek mindig nehéz elhagynia az otthonát, vagy nem így van?"

forrás: juventuz.blog.hu