Recent comments

Friss Hírek

Garcia: Látványos meccsre számítok

A Roma a Chievo elleni sikerével egyedülálló rekordot állított fel az olasz bajnokságban és vasárnap este a Torino ellen tovább folytathatná a nagyszerű sorozatot.


"Látványos meccsre számítok. Remélem, hogy remek kis meccs lesz, mert a Torino elég sok gólt szerez, de legalább olyan sokat is kap és a szurkolók olyan csapatot szeretnének látni, amelyik focit játszik."- kezdte a sajtótájékoztatót Garcia.

"Az ünneplést hagyjuk meg másoknak, nekünk nyugodtnak és kiegyensúlyozottnak kell maradnunk itt Trigoriában. A statisztikák azt mutatják, hogy a Juventus és a Napoli továbbra is gyűjti a pontokat rendesen."

Tottira továbbra sem számíthat Garcia, Gervonho viszont akár már visszatérhet, viszont a legnagyobb probléma Castan hiányzása lehet, akinek eltiltása miatt meg kell bontani a belső védőpárost.

"Nem probléma Castan eltiltása és még lehet jót is tesz neki a pihenés. Helyette ott van Nicolas Burdisso, aki magas szintű játékos és nagyon tapasztalt, megérdemli a lehetőséget, hiszen mindig bevetésre kész."

"Szerintem egy győzelem után sokkal gyorsabban lehet regenerálódni, hiszen a mentalitás is nagyon fontos része a futballnak. Örülök annak, hogy három naponta játszunk, ha nyer a csapat, bár sokkal jobb lenne, ha edzeni is lehetne helyette. A csapat nagyon ambiciózus és hisz magában, remélem, hogy holnap a jobb csapat nyer és az a Roma lesz."

"A lehető legtovább szeretnénk folytatni a sorozatunkat. Hatalmas lélektani segítség most ez, mert nem kell túl sokat várni a következő meccsig és az olasz rekord után most versenyezhetünk az európaival, ami szintén pozitívan hat a csapatra."

Európai viszonylatban a Tottenham a csúcstartó 11 győzelemmel az 1960-61-es idényből.

Az újságírók azon kérdésére, miszerint a Roma remek ugródeszka lehet egy még komolyabb csapat kispadjára, Garcia azt válaszolta, hogy még erre nem gondolt.

"Erre egyáltalán nem gondolok. Franciaországban megkaptam, hogy a Le Mansnál mindössze egy évet voltam csak, mielőtt a Lillehez mentem, de én egy csapatnál mindig úgy dolgozom, mintha az egész életemet ott töltöttem volna. Most a Románál vagyok, jól érzem magam itt és meglátjuk, hogy miként alakul a szezon. Az biztos, hogy szórakoztató tapasztalat lesz, tele érzelemmel." 


forrás: asroma.hu