Recent comments

Friss Hírek

Napoli: De Laurentiis véletlenül vásárolta meg a klubot

Az SSC Napoli milliárdos elnöke, Aurelio de Laurentiis bevallotta, szinte véletlenül vásárolta meg az olasz klubot.

 
- Amikor egy alkalommal filmproducerként éppen Angeline Jolie-vel és Gwyneth Paltrow-val tárgyaltam, mellesleg tudatták velem, hogy megvehetem a Napolit. Megvettem…


S ez jó vétel volt, bár maga a filmproducer ifjabb korában kosárlabdázott.


- Nem hittem abban, hogy Nápolyban igazán jó futball megvalósítható, de most már látom, hogy ez egy elérhető célkitűzés. Főleg azt követően, hogy Rafa Benítez az edzőnk. Látszik, mennyire nem értek a focihoz, hogy éppen őt szerződtettem trénernek… – nevetett De Laurentiis.


Az elnök kiadta a jelszót, mivel olasz földön a bajnoki cím megszerzése a cél, és erre van reális sansz, az európai hadszíntéren a Bajnokok Ligájában is hallatni kell a szavukat.


forrás: Futballista.hu