Recent comments

Friss Hírek

De Rossi: Sokat köszönhetek Garciának

A Roma középpályása elismerte, a nyáron közel állt ahhoz, hogy távozzon a klubtól.

 
A "jövő kapitánya" eddig egész pályafutását a Romában töltötte, azonban a nyáron a rengeteg kritika miatt úgy érezte, hogy nincs rá szükség a klubnál és több ajánlatot is meghallgatott, végül mégis maradt.

"A nyáron nagyon sok találgatás volt azzal kapcsolatban, hogy elhagyom a Romát. Mikor beszéltem a klub vezetőivel és az edzővel, mert mindig szeretem a dolgokat tisztán látni, akkor közölték velem, hogy hallgassam meg a csapatok ajánlatait. Ahogy a korábbi években, most is megnéztem, értékeltem őket, majd visszautasítottam anélkül, hogy megnéztem kitől jött."- nyilatkozta De Rossi.

"Most úgy éreztem, hogy ez az év lehet az, amikor minden megváltozik. Mindenki tudja, hogy tavaly nem alakultak valami túl jól a dolgaim és szerettem volna a legjobbat magamnak, de legfőképpen a Romának. Roma játékosnak lenni úgy, hogy a szurkolók nem szeretnek, nem túl jó érzés, emiatt úgy éreztem, hogy sokan azt szeretnék, ha nem lennék itt. Ráadásul nagyon sok dolog nem ment valami jól a klubnál sem és nekem ez volt a legfontosabb. Nem tudtam volna elképzelni, hogy az a bizonyos májusi, Lazio elleni vesztes kupadöntő legyen az utolsó meccsem a Roma mezében. Simán el tudtam volna képzelni magam európa bármelyik élcsapatában, számos kupát nyerni, de rossz volt belegondolni abba, hogy egy vesztes derbivel végződött az egyik legcsodálatosabb szerelmi történet egy klub és a játékosa között. Képtelen voltam erre."

De Rossit többek között az új edző személye is meggyőzte arról, hogy maradnia kell.

"Hittem és éreztem, hogy úgy tekint rám, mint az egyik játékosára a sok közül, miközben az egész világ az ellenkezőjét gondolta. Ha akkoriban olvasták az újságokat, akkor mindenki meggyőződhetett arról, hogy én éppen egy távoli nagyvárosban írtam alá éppen valamelyik hatalmas szerződésemet."

"Sokat köszönhetek Rudi Garciának, visszaadta azt az érzést, hogy tartozom valahová és csak a munkára összpontosíthatok, ezért remek év elé nézhetünk közösen." 


forrás: asroma.hu