Recent comments

Friss Hírek

Catania: Lanzafame nem akart a klub terhére lenni, távozott

A korábban a Bp. Honvédban futballozó Davide Lanzafame felbontotta a szerződését a Cataniával, mivel nem akart a klub terhére lenni.


Lanzafamét a fogadási botrányban való érintettsége miatt 16 hónapra eltiltották, így még jó ideig nem állhatott volna a Catania rendelkezésére.

„Mától szabadon igazolható vagyok, felbontottam a szerződésemet a Cataniával, de azok után, amin átmentem, mindig hálás leszek azért, hogy ezt a mezt viselhettem, félig cataniai vagyok. Megtiszteltetés volt számomra egy ilyen városban játszani ilyen csodálatos szurkolók előtt. 


Nem akartam a klub terhére lenni, ezért közös megegyezéssel az elválás mellett döntöttünk” – mondta a 26 éves olasz támadó, aki a 2011–2012-es idényben 11 mérkőzésen 1 gólt szerzett a Catania színeiben a Serie A-ban. 


Forrás: NSO