Recent comments

Friss Hírek

Stramaccioni: El vagyunk átkozva

Andrea Stramaccioni, a Cagliaritól vasárnap 2–0-s vereséget szenvedő Internazionale vezetőedzője úgy véli, el van átkozva a legutóbbi öt bajnokijából négyet elveszítő csapata, amely a 32. fordulóban a hetedik helyre csúszott vissza a Serie A tabelláján.


„Ahhoz képest, milyen helyzetben vagyunk, jól kezdtünk, az ellenfél el sem jutott a kapunkig. Aztán az átkozott szezonunkra jellemzően megsérült Walter Gargano, aki addig biztosítékot jelentett hátul, és előre tudtam küldeni a támadásokhoz Esteban Cambiassót és Mateo Kovacicot.

Így viszont óvatosabbnak kellett lennünk, beküldtem Nagatomo Jutót, aki három percen belül szintén megsérült – mondta Stramaccioni a trieszti meccs után.

– A Cagliari tizenegyese nevetséges volt, ilyet még nem is láttam. Ennek ellenére ellenfelünk megérdemelte a győzelmet, de mi el vagyunk átkozva.”

A Cagliarit vezetéshez juttató tizenegyessel kapcsolatban még a büntetőt kiharcoló Mauricio Pinilla is elismerte, hogy feldobta magát.

„Lekezeltem a labdát, irányt változtattam, és amikor éreztem, hogy valaki hozzám ért, feldobtam magam. 

Ha hozzád érnek a büntetőterületen belül, az tizenegyes, csak a csatárnak résen kell lennie, és láttatnia kell a bíróval, mi történt” – mondta a chilei, akit Matias Silvestre „buktatott”.

Az Inter szerdán a Romával játszik az Olasz Kupa elődöntőjének visszavágójában, amelyet 2–1-es hátrányból vár.



forrás: NSO