Recent comments

Friss Hírek

Inter: Moratti sokkoló bejelentése


Sokkoló bejelentést tett Massimo Moratti, mely alapjaiban ingathatja meg viszonyát klubja híveivel.


A fekete-kékek Presidentéje az Inter két korábbi tehetségéhez, Mario Balotellihez és Davide Santonhoz hasonlóan megdöbbentő coming out-tal lepte meg az interistákat..

"Be kell valami fájdalmasat vallanom; egészen kisgyerek korom óta, az én szívem is a Milan-ért dobog" - kezdte hihetetlen vallomását az elnök.

"Szerettem volna a Milanba befektetni, de Berlusconi addigra már lecsapott a lehetőségre, így nem volt más választásom, maradt az Inter."

"Évekig azt hittem, hogy ezt a kettősséget megfelelőképpen tudom kezelni, de aztán 2010-es triplázásunk rádöbbentett, mit is tettem valójában."

"Mivel visszacsinálni már nem tudtam az eseményeket, így úgy döntöttem gyorsan porig rombolom, ami a sikerhez vezetett." - magyarázta a címek besöprését követő hónapok / évek eseményeit a milánóiak első embere.

"Mourinho abszolút megértő volt, rögtön megértette miért kell távoznia, Materazzi kirúgása pedig kifejezetten jól is esett, mint az Inter egyik emblematikus alakjának szimbólikus sárba tiprása."

"A folyamat Benitez, majd Leonardo kinevezésével érte el csúcspontját, azonban mivel igazán biztosra mentünk Brancával (akiről szintén tudnék mit mesélni), így előbb Eto'ot, majd később Sneijdert is meggyőztük távozása szükségességéről - utóbbit megjegyzem nem volt egyszerű."

"Most végre minden a helyére került" - összegezte megfeszített munkájának gyümölcseit Moratti.

"A Milan ismét előttünk a tabellán, a BL-ben sem fenyegetjük dicsőségüket."

"Hogy mit hoz a jövő? Ez elsősorban Gallianiék igazoláspolitikájának függvénye.

Mindenesetre amíg Abatékkal és Yepesekkel képzelik el védelmüket, mi nem tehetünk mást, minthogy maximum Rocchi szintű labdarúgókkal erősítünk és imádkozunk,hogy a még megmaradt ikonjaink lesérüljenek." - zárta megdöbbentően őszinte vallomását a 67 éves olajmágnás.

forrás: azzurri.co.hu