Recent comments

Friss Hírek

Boateng: Le kell győznünk a Napolit




Kevin-Prince Boateng, a Milan ghánai középpályása elmondta, nem kedvez számára a változó szerepkör a pályán.
 
A tavalyi és az azelőtti szezon nagyszerűen sikerült Kevin-Prince Boateng számára. Az idei szezonban viszont gyengén teljesített, hogy ez tudható-e be Zlatan Ibrahimovic távozásának? Ez nem derült ki.

Boateng 2010-ben csatlakozott a Milanhoz 7 és fél millió euró fejében, azóta 93 mérkőzésen 15-ször volt eredményes. A jelenlegi szezonban viszont 32 mérkőzésen csupán 3 gólt lőtt. Prince a Sky Sport Italiának elmondta, nem kedvez számára a változó szerepkör a csapatban.

„Le kell győznünk a Napolit, ahhoz hogy megszerezzük a második helyet, amely továbbra is célunk. Nehéz mérkőzésre számítok, de hazai pályán saját közönség előtt játszunk. Ugyanakkor a Napoli nagyon erős, szervezett csapat” – mondta Boateng.

„Fiorentina? Valószínűleg az volt a probléma, hogy a második félidőben nem koncentráltunk eléggé, visszaálltunk és büntetett a Fiorentina.

Balotelli eltiltása? Nagyon fontos játékosa a csapatnak. Az ellenfelek folyamatosan szabálytalankodnak ellene, mert ez az egyetlen módja, hogy megállítsák. Nagyszerű srác, a pályán példamutatóan teljesít, úgyhogy tényleg semmi rosszat nem tudok róla mondani. Hiányozni fog a csapatnak a következő néhány meccsen.

El Shaarawy? Kiváló játékos és a pályán kívül is nagyszerű ember. Még csak 20 éves, de véleményem szerint már most egy jelenség. Fantasztikus szezont fut és ezt senki sem gondolta volna.”

„Nem szeretem, ha gyakran váltogatom a szerepkörömet a pályán. Ebben a szezonban már játszottam szélső támadót, támadó-középpályást és középpályást is. Allegri azt mondta, ez nagyon jó dolog, hogy ilyen sok pozícióban tudok játszani, de ez nem kedvez számomra. Még mindig nem vagyok 100 százalékos, de minden nap keményen dolgozok és még mindig nem értem el a legjobb erőnléti állapotot.”

„Meg akarom nyerni a Bajnokok Ligáját. Véleményem szerint ez a legfontosabb versenysorozat az egész világon. Biztos vagyok benne, hogy előbb vagy utóbb megnyerem a trófeát. Új hajstílus? Szeretem a változást az életemben. Ha nincs változás, akkor az élet unalmas lesz. Már régóta szerettem volna szőkére festetni a hajam, de mivel képviseltettem magam az ENSZ-nél így úgy döntöttem, hogy várok.”

„Rasszizmus? Mindent megtettem, amit csak tudtam. Amikor az ENSZ-nél voltam, akkor az volt a célunk, hogy felhívjuk az emberek figyelmét a rasszizmusi problémák megoldására. Az a helyes, ha erős lépéseket teszünk a rasszizmus ellen” – fejezte be.

A La Gazzetta dello Sport mai száma szerint a vasárnapi Napoli elleni találkozón a jobb oldali támadó M’Baye Niang lesz, míg Boateng a középpályán kaphat szerepet.

forrás: acmilan.hu