Recent comments

Friss Hírek

Behrami: Nem mi vagyunk az esélyesek




A Milan-Napoli lesz a forduló rangadója, és a sajtó természetesen már most sokat beszél róla. 

Például megszólaltatták Valon Behramit, a Napoli svájci középpályását is, aki már nyert a Milan vendégeként, de nem a Napolival.

Most azonban zavarja, hogy a média esélyesként kezeli a csapatát, amikor szerinte ez egyáltalán nem így van.

„Ez a egy különös meccs lesz, mert a média minket kezel esélyesként, pedig a valóságban ez nem így van. A Milan remek formában van, és sok meccset nyertek mostanában. A 10 tagú Fiorentina elleni meglepő döntetlenjük nem szabad, hogy csökkentse a koncentrációnkat. Ha vesztünk, közvetlenül mögöttünk lesznek. Szerintem ez az optimizmus indokolatlan.” - mondta Behrami. 

Annyiban lesz talán előnye a Napolinak, hogy Mazzarrinak a teljes keret rendelkezésre áll, míg a Milan kénytelen az eltiltott Balotelli nélkül felállni.
„Én már nyertem a Milan ellen a San Siróban amikor a Fiorentinában játszottam, akkor szerencsések voltunk. Ha elvágod a középpályájukat a támadóktól, akkor nyerhetsz.”

„Az a fontos, hogy egyből nyomás alá helyezzük őket, és szilárd maradjon a védelmünk, mert remek támadóink vannak, akiknek meglesz az esélyük gólt szerezni. Az én dolgom az, hogy nyomás alatt tartsam az olyan játékosokat mint Roccardo Montolivo vagy Kevin-Pirnce Boateng, akik szeretnek a csapatrészek között játszani.”

„A Milan erős, és csakúgy mint mi, mostanában sok változáson mennek keresztül. Alázatosnak kell lennünk a San Siróban, mert ha rossz a hozáállásunk, nagyot koppanhatunk.”

forrás: azzurri.co.hu