Recent comments

Friss Hírek

Palombo: Az Inter volt a legjobb lehetőség


Az Inter labdarúgó csapatának újonnan szerzett játékosa, a másodosztályú ex-Sampdoria volt csapatkapitánya, Angelo Palombo cáfolta a pletykát, miszerint az AC Milan ténylegesen ajánlatott tett volna érte a januári átigazolások során.
A középpályást mind az Interrel, mind a Milan csapatával hírbe hozták az átigazolási időszak során. Sőt mi több, Palombo azt állította, hogy számos klub érdeklődött iránta az Inter mellett, ám a Milannal hozták leginkább hírbe új csapata melllett.
"Számos klubtól kaptam szerződési ajánlatot, amiért hálás vagyok, ugyan is jó érzés, ha több nagy csapat érdeklődik irántad, hisz jó játékosnak tartanak. Hogy az AC Milantól kaptam-e konkrét ajánlatot? Nem mondanám.." - nyilatkozta a válogatott középpályás.
"Minden tiszteletem az érdeklődő kluboké, de az Interhez való csatlakozás volt a legjobb lehetőségem, ezért is választottam Őket." - tette hozzá Palombo.
A középpályás a mostani hétvégén debütált új csapatába, a 4-4-re végződő gólzáporos Palermo elleni bajnoki mérkőzésen.
olaszfoci.hu