Recent comments

Friss Hírek

Luis Enrique: Az első perctől kezdve zavarodottak voltunk

A Roma megsemmisítő vereséget szenvedett az Atalanta vendégeként és a mérkőzésen nem lépett pályára Daniele De Rossi, akit késés miatt száműzött a lelátóra Luis Enrique.

"Arról nem beszélek, hogy mi történik az öltözőben. Úgy véltem, hogy Daniele nem eléggé felkészült és ha én azt látom valakin, hogy nem készült fel eléggé, akkor azt a játékost nem küldöm pályára."- magyarázta De Rossi kihagyásának az okát a spanyol edző.

"Hogy szerintem ez helyes volt-e? Biztos vagyok benne, hogy ma senki nem lett volna képes megváltoztatni a meccs képét. Egy nagyon hosszú időszak közepén járunk és szeretnék kialakítani egy csapatot és nem forradalomról van itt szó. Egy csapatot építek és ehhez szükség van felelősségvállalásra, ez a viselkedés pedig a részemről nem elfogadható. Lehet, hogy nincs akkora tapasztalatom, de 15 évet eltöltöttem az öltözőben olyan csapatoknál, mint a Barca és a Real, ezért tudom, hogyan kell bánni a játékosokkal. Ha már csapatként akarunk viselkedni, akkor bizonyos döntéseket meg kell hozni."

"A mai meccsből nem sok dolgot lehet kiemelni, az első félidőben szinte ott sem voltunk a pályán és iszonyat szenvedtünk a kontráiktól. A második félidő szinte teljesen ugyanolyan volt. Minden túl könnyű volt az Atalanta számára, a meccsnek már 3:1-nél vége volt. Mindig ez történik, ha nem otthon játszunk. Nem tudom, hogy a csapat mikor tud már kilábalni ebből és képes jól játszani. Ma az első perctől zavarodottak voltunk és ez komoly gond."



asroma.hu