Recent comments

Friss Hírek

Conte: Nagyon bízok a játékosaimban


Antonio Conte reagált azon bírálatokra, melyek őt érték, miután a tréner a játékvezetők teljesítményét bírálta. A szakvezető erről a Catania elleni mérkőzés előtti sajtótájékoztatón beszélt.
„A Tardiniben kifejtettem a véleményemet és tettem ezt anélkül, hogy bármilyen esetet is kiemeltem volna. Sohasem kértem azt, hogy nekünk kedvezzenek, csupán egyenlő bánásmódot kértem. Ami a ma estét illeti, szeretném, ha a szurkolók megvásárolnák a jegyet és kijönnének a stadionba. Mindannyian tudjuk, hogy számunkra milyen fontos is a Juventus Stadium, a szurkolók pedig létfontosságúak.”
Contét ezután csapata lelkiállapotáról faggatták, mellyel kapcsolatban a bianconerinek erősnek kell lennie, mind a pályán, mind pedig azon kívül. A szakvezető elégedettségének adott hangot az érkezése óta elkezdett folyamattal.
„A szezon kezdete óta mindig arról beszéltem, hogy ahhoz, hogy egy házat megépítsünk, alap kell. Ez a ház építése relatíve gyorsan halad. Az a tény, hogy mi vagyunk a Milan legnagyobb riválisa büszkeséggel és elégedettséggel tölt el minket. Először van a csapat ilyen előkelő pozícióban. Lelkesnek, magas adrenalin szinttel rendelkezőnek, és versenyképesnek kell lennünk.”
Az utolsó két mérkőzésen a bianconerinek bár több lehetősége is volt a gólszerzésre, mégsem tudta bevenni az ellenfelek kapuját. Conte, azonban, nyugalomra int és hisz abban, hogy fiai hamarosan ismét eredményesek lesznek.
„Sokkal idegesebb lennék, ha nem lenne a kezemben a statisztika. Mi vagyunk a legtöbbet kapura lövő együttes és mindemellett – a Milannal és a Romaval egyetemben – mi vagyunk a legtöbbet az ellenfél térfelén. Ezek fontos statisztikák, mely a strukturált és szervezett munkánkat bizonyítják; a játékosok pedig azt teszik, amit tenniük kell. Ez egy olyan időszak, melyen, különböző okokból, nem tudjuk bevenni a kaput. De biztos vagyok abban, hogy ki fogunk lábalni ebből. Nagyon bízok a játékosaimban, akik rendkívüli dolgokat vittek már véghez.”
juventushungary.hu