Recent comments

Friss Hírek

De Rossi: Nem különböztem össze Kjaerrel

Az Atalanta elleni bajnoki előtt sokakakt meglepett, hogy De Rossi a pálya helyett a lelátón foglalt csak helyet, ahogy Simon Kjaer is.

Az eset kapcsán gyorsan elindultak a találgatások és sokan úgy gondolták, hogy De Rossi és Kjaer összeszólalkoztak, emiatt száműzte őket a lelátóra Luis Enrique.

A mérkőzés után maga a spanyol szakember nyilatkozott az üggyel kapcsolatban elárulva, De Rossit azért ültette a lelátóra, mert nem látta elég felkészültnek.

"Sajnálom a történteket. Nincs mit eltitkolnom, tudom, hogy Rómában kisebb káoszt eredményezett az esetem és ezt sajnálom. Az edző és a klub is elmondta már, hogy mi történt. Nem különböztem össze Kjaerrel, senkit nem bántottam. Nincs problémám Luis Enriquével sem, ő bebizonyította, hogy nem huny szemet senki felett és ez tetszik."- nyilatkozta De Rossi a Raisport 1-nek.

"Mindig jóban voltunk és ez ezután is így lesz, én hiszek benne. Remélem, hogy a szurkolók is tesznek. Most már csak a vasárnapi meccsre szabad gondolnunk."



asroma.hu