Recent comments

Friss Hírek

Lippi: Egy nemzeti csapatot szeretnék irányítani


Marcello Lippi egyértelművé tette, hogy nem ő váltja Edy Reját a Lazio kispadján, elmondta hogy csak nemzeti csapatnál vállalna munkát.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, az olasz sajtóban szárnyra kapott a pletyka miszerint a világbajnok taktikus érkezhet Edy Reja helyére a Lazionál. 

Azonban a korábbi Juventus edző elmondta az Adnkronosnak, hogy nem vállal munkát a Biancocelestinél.
„Egy nemzeti csapatot szeretnék irányítani.” mondta a taktikus „Nem áll szándékomba visszatérni Olaszországba, hogy egy klubcsapatnál dolgozzak.”
„Ezt már korábban is kijelentettem és most csak megismétlem – nem az a fajta ember vagyok, aki csak úgy meggondolja magát.”
„Nem beszéltem a  Lazio elnökével Claudio Lotitoval és biztos vagyok benne, hogy ő is olvasta, hogy ezt már vagy 100 ezerszer elmondtam a sajtónak…”
olaszfoci.hu