Recent comments

Friss Hírek

Heinze: Mindent beleadunk a Lazio ellen

Az argentin védő a ma délután tartott sajtótájékoztatón válaszolt az újságírók kérdéseire.

Mi a véleménye az Atalanta elleni mérkőzésen mutatott védekezéssel kapcsolatban?


"A védekezés nem csak azokra a játékosokra tartozik, akik a védelemben szerepelnek, hiszen 10 ember játszik a mezőnyben. Az Atalanta vasárnap végig fölényben játszott, de szerintem a mi komoly hibáink is kellettek a vereséghez és én vállalom is a felelősséget, mert én is hibáztam."


Milyen a kapcsolata Luis Enriquével?


"Egy normális, korrekt kapcsolat van a játékos és az edző között. Mindenről beszélhetek vele és tiszteletben tartom a szabályainkat. Ha a védelemről beszélünk, akkor úgy beszél velem, mint a védelem összes többi tagjával, nem tesz különbséget."


Mi a véleménye arról, hogy De Rossi kimaradt az Atalanta elleni keretből?


"Az én véleményem az, hogy ami egy munkahelyi környezetben történik és ez lehet az öltöző, vagy bármilyen iroda, az ott történteknek nem szabad, hogy kikerüljenek és a sajtó birtokába jussanak."


Hogyan áll a szerződése?


"Egyelőre semmi nem történt, de ez egyik fél számára sem probléma. Most csak a következő meccs számít. Egy szerződés akkor érvényes, ha azt a felek aláírták, hogy előtte és utána mit mondanak, az ilyenkor mellékes, nem számít."


Mi a véleménye a derbiről és a harmadik helyről?


"A derbi speciális meccs, de persze egyetlen meccs nem mentheti meg az egész szezont. Eléggé szerencsés vagyok, hogy már számos ilyen derbin részt vehettem és egy bajnoki évad nem múlik egyetlen meccsen. A Bajnokok Ligájával nem foglalkozom, mindig csak a következő meccs érdekel, még azt sem tudom, hogy hol állunk a tabellán. Csak az számít, hogy a bajnokság végén hol állunk majd."


Mit szól ahhoz, hogy idegenben gyengén szerepel a csapat?


"Én csak annyit szeretnék mondani, hogy egy csapat viselkedjen idegenben is úgy, ahogy hazai pályán. Ez a csapat még új, tele olyan játékossal, akik országot, kultúrát és futball stílust váltottak és ha ez még valakinek nem esett volna le, hát sajnálom. Én nagyon sokat játszottam külföldön és biztosan állíthatom, hogy egy ilyen váltás nagymértékben befolyásolhatja az eredményességet. Nálunk hiányzik némi meggyőződés arról, hogy más pályán is lehetünk sikeresek, de mindenkit biztosíthatok afelől, hogy ez javulni fog."




Mit szól a belső szabályokhoz?


"Egy profi focistának alkalmazkodnia kell az edző által hozott szabályokhoz és nem hiszem, hogy az edző döntései vezettek a rosszabb eredményekhez Bergamóban és Firenzében. Számos csapatban megfordultam pályafutásom során és volt, ahol a meccsek előtt lelkigyakorlatokat tartottunk, de nem hiszem, hogy ez sokat számít. Van, akinél bejön és van, akinél nem. Az edzőnk hozott néhány belső szabályt, amit nekünk játékosoknak el kell fogadnunk. Az öltözőben nincsenek gondok, de erről nehéz önöknek beszélni olyankor, amikor megalapozatlan pletykákra építenek. Biztosan állíthatom, hogy nem volt gond anno Osvaldoval sem, és most De Rossival sem."



asroma.hu