Recent comments

Friss Hírek

Ranieri: Nem mondok le


„Mérkőzéseket veszítünk el, de megvan az étvágyunk és elhatározottságunk, hogy újra a győzelem útjára lépjünk. Ez egy bizonyos meccs volt, és tudtuk, hogy a Napoli keményen támadni fog, mivel szárnyal a Chelsea elleni győzelemből merített lelkesedéssel. Mi is megpróbáltunk támadni, de nem sikerült, bár a területeket általában sikerült lezárnunk előlük. Gólt kell szereznünk, másképp nem nyerhetünk. Giampaolo Pazzini előtt ott volt a lehetőség, de sajnos nem élt vele” – mondta Ranieri.
A nagy kérdés – amely leginkább foglalkoztatja a szurkolókat és az újságírókat – az Interrel kapcsolatban, hogy Massimo Moratti klubelnök meddig tűri még a rendkívül gyenge szereplést. Ranieri nem fogadta túl szívélyesen az erre irányuló kérdéseket.
„Mit tennék, ha én lennék az elnök? Nem tudom, erről őt kérdezzék. Ha én lennék az elnök, azt mondanám, hogy megerősítem a posztján Ranierit, mivel ez nem az ő hibája. Észrevettem, hogy sokan szeretnének félreállítani engem, de miért kellene visszalépnem? Miért várják mindannyian tőlem, hogy lemondjak? Nem fog megtörténni. Nem mondok le, mert hiszek a csapatban, amely keményen dolgozott most is. Ennyi” – jelentette ki Ranieri.
NSO.hu