Recent comments

Friss Hírek

Ibrahimovic: BL-trófea nélkül is elégedetten vonulnék vissza

Játszott az Ajaxban, a Juventusban, az Interben, a Barcelonában, és most a Milannál futballozik, de egy sztárklubbal sem sikerült Bajnokok Ligáját nyernie Zlatan Ibrahimovicnak (csak az elődöntőig jutott 2010-ben). A 30 éves svéd csatár az UEFA.com-nak beszélt arról, milyen a "viszonya" a BL-serleggel.


"Évekkel ezelőtt még azt gondoltam, csakis a BL-trófea lehet a célom, semmi más. Ha felmagasztalod, ha túl nagy jelentőséget tulajdonítasz neki, akkor azonban soha sem fogod elérni. Most már úgy vagyok vele, minden cím fontos, ahol csak tudok, nyerjek. Ha meglesz a BL-siker, akkor meglesz, ha nem, akkor nem. Ez semmit nem vesz el a pályafutásom jelentőségéből. Ha ma úgy döntenék, hogy visszavonulok, elégedetten távozhatnék a futball világából, amit tudtam, elértem."

Ibra arról is beszélt, a nagy diadalokat soha nem az egyén, hanem a csapat éri el. "Arról álmodtam, hogy kiteljesedek, mint futballista. Ezt elértem, készen állok arra, hogy áldozatot vállaljak a többiekért. Nem akkor leszel győztes játékos, ha te vagy a Nr. 1., hanem akkor, ha a csapatod a Nr. 1."



sporthíradó.hu