Recent comments

Friss Hírek

Galliani: Láttam a felvételeket és semmi sem történt


Adriano Galliano az utolsó ember a Milan táborból, aki kritizálta Giorgio Chiellini azon kijelentését, miszerint Zlatan Ibrahimovicot el kellene tiltani. Chiellini a Milan ellen 2-1-re megnyert mérkőzés után adott interjújában azt állította, hogy Ibrahimovic megütötte Storarit.
A Milan játékosai, Massimo Ambrosini és Marco Amelia már korábban reagáltak Chiellini szavaira, most pedig megtette ezt Galliani is.
„Láttam a felvételeket és semmi nem történt. Storari ezerszer jobban viselkedett, mint Chiellini. Nagy kár, mert úgy tudtam ő egy intelligens srác, és csodáltam őt. Ugyanakkor nem értem, miért van szüksége egy ilyen fontos válogatott játékosnak arra, hogy a TV felvételek alapján eltiltsák Ibrahimovicot. Ez olyan volt, mint amikor az iskolában egy gyerek a tanárhoz megy árulkodni. Ez nem szép és nem szeretem az ilyet.” – mondta a Milan elnöke a Milan Channelnek.
Ibrahimovic korábban három mérkőzésre szóló eltiltást kapott a Serie A-n belül, amiért megütötte a vasárnapi, Napoli elleni mérkőzésen Salvatore Aronicát.
juventushungary.hu