Recent comments

Friss Hírek

Még mindig én jelentem a különbséget, csak Totti olyan, mint én!

3-2-re győzte le a városi rivális Genoát tegnap este a Sampdoria, megadva ezzel a kiváló alaphangot a reményeik szerint szintén kiváló 2016-os évnek. 

 
A gólokból egyet Eder, kettőt Soriano vállalt magára, de mégsem ők voltak a találkozó legjobbjai. 

Hanem az örök fenegyerek, Antonio Cassano, aki egészen fantasztikus formában, legszebb napjait idézve villogott a meccsen. Fantantonio mindhárom gólban részt vállalt, és teljesítményével mindenkit lenyűgözött a stadionban és a tévéképernyők előtt szerte a világon.

A legemlékezetesebb mégsem a teljesítménye marad majd erről a meccsről, hanem a találkozó után tett nyilatkozata. Cassano nem csak a játékával, de a szavaival is visszatért a néhány évvel ezelőtti, jól megszokott teljesítményéhez.

“Boldog és elégedett vagyok, hogy újra játszhattam, különösen, amiért újra jó kondícióban vagyok. Az ünnepek alatt sokat futottam, és le is adtam egy kilót: aki szeretné elérni a céljait, annak áldozatokat kell hoznia. Ezt csak 33 évesen értettem meg, talán ha már 20 évesen rájövök, jobban mentek volna a dolgok, de most már jól van ez így. Új életet élek: Olaszországban rajtam kívül csak Francesco Totti tud ilyen szórakoztató játékot nyújtani. A válogatott? Kicsi rá az esély, tudom, hogy szinte lehetetlen, de szeretnék még bekerülni. És aki azt mondja, hogy már nem vagyok elég jó, az nem ért a focihoz: 33 évesen is én jelentem a különbséget!“

“Montella visszaadta a lelkesedésemet, visszakaptam a vágyat, meccsről meccsre jól érzem magam, ami korábban, Zengánál már nem így volt. De Montellánál mindent újra elölről kezdhettem, és nála csak az játszik, aki megérdemli.”

forrás: azzurri.co.hu