Recent comments

Friss Hírek

Féltem attól, hogyan fogadnak

A Palermóban bemutatkozó Balogh Norbert lelkesen beszélt első olaszországi élményeiről, szerinte hamar befogadták, és örül, hogy máris egy világbajnok csatár mellett játszhatott.


„Már amiatt hihetetlenül boldog voltam, hogy egyáltalán elindulhattam a csapattal Genovába. Kitűnő volt a hangulat az út során, aztán a mérkőzésen is. A kispadra kerültem, ahol végig azon izgultam, beállhatok-e. Melegítés közben jött az újabb örömhullám, beállhattam húsz percre. Milyen gyors volt a játék! Ahogy átvettem a labdát, hárman megtámadtak. Ettől függetlenül nagyon jól éreztem magam, a társaim is kerestek labdákkal – mesélte Balogh Norbert az utanpotlassport.hu oldalnak, majd arról beszélt, milyen volt a világbajnok Alberto Gilardino oldalán játszani. – Ketten voltunk támadók. Gilardino igazi példakép. Korábban még csak álmodoztam róla, hogy ilyen csapattársam lehet. Nagyon jó már csak beszélgetni is vele, hiszen rengeteget tanulhatok tőle. Sok mindent elleshetek a pozíciós játékról vagy hogy mikor rakjam vissza a labdát, vagy forduljak inkább a kapura."

Balogh elmondta, angolul és olaszul is szeretne mihamarabb megtanulni, hogy még gyorsabban megszokja az új helyzetet. A palermói klíma meglepte.

„Az aláírás után először két egyéni futóedzésen vettem részt. Ezután csatlakoztam az egymás elleni játékba. Rendben ment mindent, csak azt furcsálltam, hogy meleg van, és gyorsan kiszáradok. A tréning után mindenki odajött üdvözölni, egy-egy brávó, brávó kíséretében. Gondolom, ez annak szólt, hogy mégsem kétballábas gyerek az új társuk. Ez feldobott, mert féltem attól, hogyan fogadnak. Nyilván azt is értékelték, hogy száz százalékot nyújtottam az edzésen, minek gyümölcseként pályára léphettem vasárnap – folytatta Balogh. – Az átigazolás miatt kihagytam néhány edzést, de már korábban is mondták az orvosi vizsgálatok során, hogy terhelhető vagyok. Szerintem azért, mert édesapám génjeit örököltem. Már közel hetvenéves, de még mindig igazi parasztember, a szó legjobb értelmében. Hiába volt már gerincműtétje is, mindennap kapál a földeken."

Balogh Norbert elmondta, édesanyja szerint most fog férfivá válni, hiszen először került egyedül teljesen új környezetbe. Megfogadta, mindent belead, mert tudja, csak akkor lehet ott az Eb-re utazó keretben.

forrás: NSO