Recent comments

Friss Hírek

Nehéz időszak volt

Az Inter elleni kupacsata során két találatot jegyző Álvaro Morata végre megtörte a hosszú gólcsendet, s a mérkőzés lefújását követően visszatekintett a háta mögött hagyott nehéz időszakra.


"Az az igazság, hogy ez meglehetősen nehéz időszak volt számomra, nem csupán a pályán, hanem azon kívül is, hiszen számos gond járt a fejemben." - nyilatkozta a duplázó Morata a Rai Sport kérdésére válaszolva.

"Magam mögött kell hagynom mindezt, amikor a pályára lépek. Még a nagy bajnokoknak is akadtak nehéz pillanataik, így természetes, hogy velem is előfordulhat.

Bízom benne, hogy magam mögött hagytam, s ez az este nagyon fontos volt számomra. Még egyszer szeretnék köszönetet mondani a csapattársaimnak ebben a fantasztikus csapatban, akik állandóan, minden egyes nap beszélnek velem, s olyan támogatást adnak, amely egyáltalán nem hétköznapi.


Az áttörés egy kicsit későn érkezett, de legalább megtörtént. Minden nap azon dolgoztam, hogy megtaláljam a formámat, s úgy érzem, hogy ma már más játékos vagyok, mint aki tegnap voltam. Egy csatár a gólokért él, s remélem még nagyon sokat szerezhetek." 

Az Inter elleni találatokat megelőzően, Morata utolsó alkalommal október 4-én, a Bologna elleni bajnoki mérkőzésen vette be az ellenfél kapuját.

forrás: juventuz.blog.hu