Recent comments

Friss Hírek

Volt, hogy este nem volt mit enni

Mint ismeretes, Balogh Norbert 2,2 millió euróért cserébe igazolt a Debrecentől a Palermo együttesébe, a múlt hétvégén pedig már be is mutatkozhatott a Serie A-ban, és most hétvégén is ott van a szicíliai együttes keretében.



A fiatal csatár érkezését az olasz sajtó alaposan körbejárta, a labdarúgó rögös múltjáról azonban még nem tettek részletesebb említést. Balogh idehaza már elmondta, hogy nagyon nehéz gyerekkora volt, sokat kellett nélkülöznie és egy cigánysorról verekedte el magát a Loki felnőtt csapatáig.

Az egyik legnagyobb példányszámban eladott olasz sportnapilap, az Il Corriere dello Sport szombati számában tárta fel a szicíliaiak újdonsült játékosának a történetét, Balogh szavai pedig nem kis megdöbbenést okozott az újságnak.

- Egy 31 ezres város, Hajdúböszörmény közelében nőttem fel, egy cigánysoron. Nagyon nehéz gyerekkorom volt. A szüleimnek nem volt sok pénze, voltak napok, amikor nem volt mit este enni. A szegénység tapintható volt, néhány osztálytársamnak még rendes cipője sem volt. Egyszer láttam egy hirdetést David Beckham cipőjéről, nagyon tetszett. Nagyon szerettem volna, de tudtam, hogy nem engedhetjük meg. Emiatt sokat sírtam. Nem bántam meg, hogy bizonyos nehézségeket tapasztaltam, hálás vagyok az életnek, és ha a karrierem során sikeres is leszek, sosem fogom elfelejteni, hogy honnan jöttem. Mikor a Debrecen játékosa lettem, akkor egyedül éltem. Az otthonunkat lefoglalta a bank, mert nem tudtuk fizetni a jelzálogot, apámat pedig letartóztatták. Amióta viszont elkezdtem keresni, mindig támogatom a családom. Még mindig nem hiszek a szememnek, mikor belegondolok, hogy itt vagyok Palermóban. Boldog vagyok, hogy itt lehetek - idézte a fiatal csatár szavait a sportlap.

forrás: csakfoci.hu