Recent comments

Friss Hírek

A játékvezetők Samp-ellenesek

“Elgondolkodtató.”-kezdte nyilatkozatát a csalódott Samp-elnök, miután a csapat, bár hősiesen küzdött, végül 2-4-re alulmaradt a Napoli ellen, többek között egy tizenegyesnek és egy kiállításnak köszönhetően.


“A legutóbbi 3 mérkőzésen minden döntés ellenünk szólt, és ez nem helyes. Először a Carpi, aztán a Juventus és most a Napoli.”-mondta Ferrero.

“Időnként objektívnek kell lennünk, ez így nem elég. Én sportember vagyok. Néha, amikor látod, hogy ennyi dolog szól ellened, elgondolkozol.”

“Mérges vagyok, mert nem azt mondom, hogy az én csapatomat kell favorizálni, de ha minden döntés ellenünk szól…”

A Samp edzője, Vincenzo Montella kissé pozitívabban látta a dolgokat:

“Jól teljesítettünk, néha fantasztikusak voltunk. Sajnos egy Napoli-szintű csapatnak nem ajándékozhatsz helyzeteket, mi pedig pont ezt tettük.”

“Szerintem a csapat nagyon sokat fejlődött, de szokásunk, hogy megnehezítjük magunknak a saját helyzetünket.”

Montella irányítása alatt a Samp, legutóbbi 3 bajnokiját egyaránt elveszítette, és a 17. helyre esett vissza a tabellán.

forrás: azzurri.co.hu