Recent comments

Friss Hírek

Tönkretettem magam

Antonio Cassano a jelen olasz labdarúgásának egyik színfoltja. 




Nincs olyan szerelmese a calciónak, aki nem ismerné a nevét. A 33 éves játékos a Tiki Taka nevű olasz televíziós műsorban beszélt meglepő őszinteséggel magáról és karrierjéről. 

“Az elmúlt tíz évben az emberek folyton azt mondták, hogy elpazarlom a tehetségemet” – kezte az örök lázadó Cassano a beszámolóját.

“A probléma az, hogy tönkretettem magam. Lusta vagyok, és semmit se tettem azért, hogy a legjobbat hozzam ki magamból. Az életben azonban az a legfontosabb, hogy boldog legyen az ember, és én az vagyok” – meglepő szavak ugye?

Csupán pár éve fogtam fel, hogy a gondok nem az edzőkkel voltak, hanem végig velem. Ha egy szigorú, taktikai fegyelmet maximálisan megkövetelő edzővel dolgoztam, akkor lázadtam. Ha viszont lazán kezelte az öltözőt, akkor mindig lazsáltam. Az igazság az, hogy nem az edzők hibája volt, hogy nem tudtam a tehetségemet teljes valójában megmutatni a pályán. Túl későn jöttem rá erre” – foglalta össze legutóbbi tapasztalatait Cassano.

Cassano azonban hiszi, hogy van még számára esély, hogy ne az eddigiek alapján emlékezzenek rá.

Úgy érzem esélyt kaptam Antonio Contétól, azzal, hogy olyan játékosokat keres az Azzurriba, akik képesek meghalni a pályán. Ezért is lett más a hozzáállásom, melyet a Sampdoriánál már meg is mutatok. Tudom, hogy ettől függetlenül szinte lehetetlen elérnem az Európa-bajnokságra utazó keretet, de megpróbálom” – fejtette ki vágyát a megváltást kereső Cassano.

forrás: azzurri.co.hu