Recent comments

Friss Hírek

Cassano: Hagyják békén Balotellit!

Antonio Cassano, a Parma támadója kijelentette, szinte természetesnek veszi, ha Cesare Prandelli beválogatja őt a brazíliai világbajnokságon pályára lépő játékoskeretébe.



- Érzésem szerint vagyok most olyan kiváló formában, hogy erre rászolgáljak – húzta alá. – És ez nem beképzeltség az esetemben. Jól megy a futball, és arról szó sem lehet, hogy átszerződjek az SSC Napolihoz, mert most már végleges, hogy a Parmában fejezem be két év múlva a labdarúgást.

Ami pedig várható nyári válogatottbéli társait illeti, leszögezte, első számú párjának Mario Balotellit várja.

- Remek társ, és ezt már sokszor éreztem, amikor együtt futballoztunk a squadra azzurrában – mondta Cassano. – Némi gond, oly sokan próbálnak belebeszélni az életébe, hogy az megzavarja. Azt javaslom, hagyják őt békén. Valamiféle hasonló jellem, amilyen én vagyok. Én sem repesek az örömtől, ha kapom kívülről a megjegyzéseket.

Cassanót arról is faggatták, vajon  örülne-e, ha Francesco Totti 37 évesen szintén tagja lenne a világbajnoki keretnek?

- Persze hogy örülnék, hiszen ha csak egy félidőkre is kapna esélyt, de akkor is sorsdöntő változást hozhatna a csapatjátékunkban – reagált erre Cassano. 


forrás: Futballista.hu