Recent comments

Friss Hírek

Pirlo: Ha én távozom Londonba, akkor a Rossonerinek annyi

Minden idők egyik legtechnikásabb olasz focistája Andrea Pirlo, aki most dobja piacra az Azt hiszem, azért játszani fogok című könyvét. 




Abból a most a Juventusban szereplő válogatott középpályás elmeséli, megírja, hogy 2009-ben már majdnem aláírt szerződése volt a Chelseavel.

- Carlo Ancelotti volt akkor ott az edző, és jelzett év augusztusában már majdnem pakoltam, és mentem utána, amikor Silvio Berlusconi klubelnök behívatott az AC Milan elnöki irodájába, és ott mindent elmondott őszintén – így Pirlo. – Hosszan vázolta, hogy én nem mehetek el sehová, hiszen éppen eladták Kakát. Márpedig ha én távozom Londonba, akkor a Rossonerinek annyi, de neki is, mert én vagyok a Milan utolsó “nagy arca.”

Hát, Pirlo ennyi szép szó hallatán beadta a derekát, nem hagyta cserben a Milant, pedig mint írja, Carlo Ancelotti az az edző, akivel mindig is meglelte a hangot.

- Olyan volt, mint az apám, mint a tanárom, nem ok nélkül írták mostanság is, hogy a Real Madrid felé csalogat… 


forrás: Futballista.hu