Recent comments

Friss Hírek

Leonardo: Soha nem változott meg a tiszteletem a Milan iránt

Leonardo, a Milan korábbi játékosa és vezetőedzője elmondta, személyes problémák miatt távozott a csapattól.

 
A 44 éves szakember 1997-től 2001-ig szerepelt a Milanban játékosként, ezt követően játékosmegfigyelőként dolgozott, míg 2009-ben kinevezték vezetőedzőnek a távozó Carlo Ancelotti helyére.

Leonardo egy szezont töltött a Milan vezetőedzőjeként és a bajnokságban a harmadik helyet szerezte meg. Ezt követően a vezetőség menesztette a brazil szakembert aki fél évvel később a városi rivális Inter vezetőedzője lett.

“A személyes problémák, viták és félreértések miatt távoztam a Milantól. 

Inter? Elfogadtam a kihívást, nagy élmény volt számomra az Intert irányítani. Soha nem változott meg a tiszteletem a Milan iránt és a szeretetem sem az Inter felé” – mondta Leonardo a UOL Esporte-nak.

“Nem bántam meg a döntésemet. Elhagytam Olaszországot, mert egy egyedülálló ajánlatot kaptam. A PSG olyan munkát ajánlott, ahol teljesen szabad kezet kaptam egy olyan csapat építésére, amely a Bajnokok Ligájában is megállja a helyét. El kellett fogadnom az ajánlatot” – fejezte be.

forrás: acmilan.hu