Recent comments

Friss Hírek

El Shaarawy: Boldog vagyok, hogy visszatérhettem

Stephan El Shaarawy, a Milan olasz támadója nagyon boldog hogy újra a pályán lehet.


A Fáraó tegnap 35 percet töltött a pályán a Milan Primaverában a Hellas Verona elleni mérkőzésen. 

A találkozót végül megnyerte a Milan és El Shaarawy egy büntetőt harcolt ki a mérkőzés hajrájában, amit végül Pinato kihagyott.

“Nagyszerű érzés volt visszatérni a csapathoz az első edzésen. Az elmúlt hónapokban sokan közel álltak hozzám, akárcsak a családom és a két legjobb barátom. Kemény hónapok voltak, de nagyon boldog vagyok, hogy visszatérhettem. Inzaghi arra kért, hogy dolgozzak keményen. Jól éreztem magamat és megfelelő szellemben tértem vissza” – mondta Shaarawy.

“A lábaim is rendben voltak. Mindent beleadok annak érdekében, hogy minél hamarabb visszatérjek a felnőtt csapatba. Ebben az időszakban mindig Milanellóban tartózkodtam, reggel és délután is. Segíteni szeretnék a csapattársaimnak, hogy bejussunk az Európa ligába és szeretnék bekerülni az olasz válogatott keretébe. Még mindig hiszem, hogy ott lehetek a világbajnokságon. Újra viselni akarom az olasz válogatott mezét” – fejezte be.

El Shaarawy tagja volt az olasz válogatott 42 fős listájának, akik vizsgálatokon vettek részt, hogy megállapítsák az erőnléti állapotot a vb előtt.

forrás: acmilan.hu