Recent comments

Friss Hírek

MILAN: Bemutatták a Casa Milant

Barbara Berlusconi, Jaap Kalma (ő a klub új kereskedelmi igazgatója, korábban a Ferrari marketing osztályát vezette), Fabio Novembre (A CasaMilan designere, építésze) sajtótájékoztatót tartott abból az alaklomból, hogy bemutassák az AC Milan új otthonát, a Casa Milant.  










Barbara Berlusconi: - Először a család koncepciójáról:  amikor az ember úgy dönt, hogy családot alapít, az első lépése egy új ház. Sajnálom, hogy elhagyjuk a történelmi Via Turatit, ami közel 50 évig adott otthont számunkra. A Casa Milan nem csak munkahely lesz a klub dolgozói számára, hanem egy ‘meeting hely’ is lesz. Ez a költözés annak a projektünknek a része, ami a Milant, mint márkát hivatott növelni. Nem a legkönnyebb időkben történt meg ez a váltás, de hiszünk benne, hogy ezzel a lépéssel is növelni fogjuk a bevételeinket. Ez a projekt is a családom Milan felé történő elhivatottságát jelzi. Bár az új stadion is lehetőséges opció, azonban ez az új épület is segítségünkre lesz abban, hogy továbbra is a legjobb európai csapatok nyomában legyünk.”

Ezt követően a Casa Milanról beszélt: “Az új múzeumunk a Mondo Milan /Milan világ/ nevet kapja, valamint éttermek és egy Milan Store is a látogatók rendelkezésére fognak állni. Főként azért döntöttünk a költözés mellett, mert Portello /a környék a neve/ nagyon közel van a San Siróhoz, illetve a Casa Milan melletti tér az egyik legnagyobb Milánóban. A terveink szerint hamarosan itt fogják ünnepelni a szurkolók a trófeákat.”

 
Jaap Kalma szavai: “Ahogy Barbara is elmondta, a közönség egy teljesen új múzeumot tekinthet meg, amit Mondo Milanra kereszteltünk. 1000 négyzetméteren mutatjuk be a klub történelmét. Fotókon, videókon követhetik végig a látogatók a történelmi sikereket.











A múzeumon kívül lesz egy trófeatermünk is, ami a Milan által megnyert összes trófeát tartalmazza, valamint egy kis Hall of Fame-t is felállítottunk a klub legjobb 100 játékosának tiszteletére. Időszakos kiállításaink is lesznek az aranylabdásainkról. A múzeum rendkívül interaktív lesz, jelenleg is fejlesztjük az okostelefonra elérhető applikációt, amivel még jobban élvezhetik a kiállítást. A múzeumból kiérve, le a lépcsőn jutunk el a földszinten lévő Store-ba. Különleges és egyedi termékek lesznek itt, amik máshol nem találhatóak meg. Lesz egy könyvtár is ahol a Milanról szóló összes könyv megtalálható lesz. A Milan Storeból egyenesen az éttermekhez jutunk, amik reggel 8-tól éjfélig fognak nyitva tartani. Meccsnapokon lehetőség lesz arra, hogy itt nézzék a látogatók a csapat meccsét. Az éttermet ‘Cucina Milanello /Milanellói konyha/’-nak neveztük el. Ugyanitt, a földszinten található a Ticket Shop. Az épület külsején egy óriási kivetítő kap helyet, ahol például a VB és az olasz válogatott is nézhető lesz.”

Fabio Novembre: “A régi épület nem tette lehetővé, hogy napi kapcsolatba kerüljünk a szurkolóinkkal, akiknek vérében van a Milan. Gallianival sokat vitáztunk ezen, de itt sokkal több nyitott hely van, ahol a szurkolóink rendelkezésére állhatunk. A Casa Milanban a szponzorokkal is többet találkozhatunk.”

Újra Barbara, az új piacokról : “Meg szeretnénk növelni a jelenlétünket az ázsiai piacokon. Rengeteg szurkolónk van az egész világon, ezért is szeretnénk ezt véghez vinni. Az amerikai piac is nagyon fontos a számunkra, főleg ha a MilanLabot vesszük figyelembe. A fő célunk tehát az, hogy átlépjünk az olasz határon.”

A bevételekről: “A jelenlegi bevételeink 60%-t a televíziós jogok teszik ki, 15%-t a stadion, a maradékot pedig a shopping és a merchandising. Főleg az utóbbit szeretnénk fejleszteni a bevételek növelése érdekében.”
 
A Milan iránt érzett szenvedélyéről: “Édesapám inspirált a legtöbbet, rengetegszer vitt ki a stadionba magával. Ebben a tekintetben tőle kaptam a legtöbb tanácsot és befolyást.”

A költségvetésről: “Jó éveket zárunk, még akkor is, ha három éve nyertünk legutóbb scudettót. Biztosan nem fogunk bejutni idén a Bajnokok Ligájába, ami kis bonyodalmat fog okozni. A futball ciklikus. A Milan az elmúlt 30 évben remekül teljesített, így azt gondolom, hogy egy ilyen év sem változtat semmit a szponzoraink elvárásain. Nem aggódom, a Fininvest a jelenlegi helyzetét tekintve is támogatni fogja a Milant.”







Új stadionról: “Kulcsfontosságú egy új stadion ahhoz, hogy lépést tegyünk előre. Az olasz rendszerben élünk, ami nem könnyű, de mindenképpen birtokolni akarjuk a saját stadionunkat. Nem egyszerű a helyzet, elemezzük a lehetőségeinket, nem csak az Expo területében gondolkodunk. Sok felmérést végeztünk, sajnos az idő egyelőre nem támogat minket, ellenkező esetben már rég elkezdtük volna az építkezéseket.”

Jaap Kalma a Casa Milan látogatottságáról: “Nehéz megjósolni, az első évben nagyjából 150 ezer embert várunk.”

Ismét Barbara: “Ahhoz, hogy visszaelőzzük a Juventust, szükséges a stadion és a szurkoló is. Növekedés a forgalmunkban konkrét és fontos célunk. Már most is magas forgalmat bonyolítunk, de ennek tovább növelése elengedhetetlen.”

A klub eladásáról: “Az elmúlt időszakban rengeteg hír jelent meg az újságokban a Milan eladásáról, azonban ebből semmi nem igaz. A családom továbbra is invesztálni akar a Milanba. Azonban befektetőkről beszélhetünk, szívesen látnám őket, többek között ezért is leszek látható a Közel Keleten valamint Amerikában is.”

Gallianiról: “Nagyon pozitív a kapcsolatunk. Igaz, hogy volt egy kemény vitánk a nézeteinkről, azonban közös nevezőre jutottunk. Tisztáztuk a kapcsolatunkat.”

A veszteségekről: “Az elmúlt két évben stabilizáltuk magunkat, egyensúly van a költségvetésünkben, de a BL-t mindenképpen hiányolni fogjuk. A családom rengeteg pénzt fektetett a csapatba, és ez továbbra is így lesz. Mindent összevetve, az eladások növelésével, amin két éve dolgozunk reméljük, hogy további bevétel-növekedéseket is tudunk majd realizálni.”

Maldiniről: “Igen, beszéltem vele, készen áll. Úgy hiszem, hogy az ő visszatérése nagyon pozitív eredmény lesz, persze, ha ő is hozzáteszi a magáét.”

forrás: acmilan.hu