Recent comments

Friss Hírek

Sanabria: Olaszország volt a legjobb választás

A fiatal játékos elárulta, hogy miért döntött a távozás mellett és igazolt Olaszországba.



A paraguayi játékos januárban hagyta ott a Barcelona B csapatát és igazolt a Romához, igaz egyelőre kölcsönben a Sassuolo gárdájában szerepel.

"Azért választottam Olaszországot, mert ez volt a legjobb választás a családom számára és nekem is. Elég sokáig tartott eldönteni, hiszen a világ legjobb klubjánál voltam éppen. Hálás vagyok a Barcelonának, mert nagyon rendesen bántak velem, semmi rosszat nem tudok rájuk mondani."- nyilatkozta Sanabria a Marca-nak.

"A Barcelonában nagyon sok jó játékos van, míg a Romában kevesebb. Nem tudom mi lesz a következő szezonban, de tisztában vagyok vele, hogy nem lesz könnyű helyzetem a Románál, viszont tisztában vagyok a képességeimmel és magabiztos vagyok."- fűzte hozzá a paraguayi játékos. 


forrás: asroma.hu