Recent comments

Friss Hírek

Silvestre: A Milan emlékezett rám

Matias Silvestre, a Milan legfrissebb szerzeménye a La Gazzetta dello Sportnak nyilatkozott. 


Szót ejtett az előző klubjáról, az Interről, a céljairól, a mezszámáról és a példaképéről is.
 
Eldőlt, hogy az argentin védő a Milanban folytatja pályafutását. A Milan 1 millió euróért vette kölcsön Silvestrét, akit a szezon végén további 4 millió euróért végleg megvásárolhat. Silvestre hamarosan átesik az orvosi vizsgálatokon és már úton lesz a csapattal az amerikai Egyesült Államokba, ahol a Milan az Inter-Chelsea mérkőzés győztesével játszik a Guinness International Champions kupa keretein belül.

“Sajnálom, ami Daniele Bonerával történt, és kívánom, hogy gyorsan felépüljön. Igaz, hogy tavaly nyáron érdeklődött irántam a Milan? Emlékszem, amikor Galliani felhívott engem. Szavai pozitívan hatottak rám, hihetetlen lendületet kaptam. Szeretnék köszönetet mondani Allegrinek is. Tudom jól, hogy milyen lehetőség áll előttem. Nem félek a kihívástól. Szeretném megmutatni, hogy valójában mire is vagyok képes. 

A Parma és a Genoa is akart engem? Nem történt semmi. Köszönöm az említett két klub érdeklődését, de reméltem, hogy a megoldást egy magasabb szinten érhetem el. Szerencsére a Milan emlékezett rám. Az igazság, hogy az emberek nem a valódi Silvestrét látták az Interben játszani. A kezdetektől fogva minden rosszul alakult. A sérülésem erősen befolyásolta a felkészülést az új szezonra és túlságosan erőltetett volt a visszatérésem. Ezt követően Stramaccioni megváltoztatta a felállást, ettől fogva minden jobban alakult” – mondta a 28 éves védő a La Gazzetta dello Sportnak.

“De most már boldog vagyok és tudom, hogy a Milan a négyvédős rendszert részesíti előnyben, és ebben a felállásban sokkal jobban érzem magam. Úgy érzem, hogy az Inter cserbenhagyott? Nem szeretek kifogásokat keresni. Ez egy borzasztó szezon volt mindenki számára. Rosszul sikerült az idény, ennyi.

Walter Mazzarri? Még nem volt alkalmam találkozni vele. Az Internél nehéz volt, de szerencsére közel volt a családom és a menedzsereim motiváltak, különösen Fernando Cosentino. Az Internél együtt edzettem Schelottóval. Sokat segített”

 “Alig várom, hogy átessek az orvosi vizsgálatokon a Milannál, ha Allegri bármikor hívna… A 26-os mezszám? Ez egy véletlenszerű választás volt. Most csak arra koncentrálok, hogy beilleszkedjek az új környezetbe. 

Céljaim? Nem szeretnék semmiféle ígéretet tenni. Az Interben sokszor közel álltam ahhoz, hogy gólt szerezzek, de sokkal fontosabb az, hogy a védőként teljesítsek jól. A Milan védelme az előző szezon második felétől rohamosan javult. A Mexés-Zapata kettős nagyszerűen működött. Kiváló a csapatszellem. Mindig is kedveltem a Milant. Egy kicsit Nesta miatt is. Nesta a példaképem. A 2007-es klubvilágbajnokság döntőjén megkérdeztem tőle, hogy cserélhetünk-e mezt. Azóta is örzöm a mezt és remélem, hogy az enyém is nála van” – fejezte be.

Silvestre tehát a 26-os mezszámot választotta. Az argentin védőt a Milan drukkerek leghamarabb a Guinness International Champions kupán láthatják új klubjában.

forrás: acmilan.hu