Recent comments

Friss Hírek

Osvaldo: Nem vagyok angyal

Egyesek szerint a Romától a Southamptonhoz érkezett Pablo Osvaldo szétveri majd az angolok csapategységét.


Jó játékosnak tartják az argentin születésű olasz csatárt Pablo Osvaldót, ám az AS Roma vezetése végül csak eltanácsolta őt.

De mivel kiváló képesség a labdarúgó, a Southampton fantáziát látotta benne, és négy idényre megvásárolta.

- Máig azzal vádolnak, hogy én kezdeményeztem az állandó öltözői vitákat Rómában – mondta Osvaldo. – Nos, nem vagyok egy angyali természet, de kollektívaromboló egyéniség sem.

Osvaldo mesélte, elbeszélgetett angliai szerződéskötése előtt Mario Balotellivel, aki a Manchester City-nél futballozott.

- A negatív tapasztalatairól nem kérdeztem Mariót, mert előítélet nélkül akartam Angliába menni.


forrás: Futballista.hu