Recent comments

Friss Hírek

Bologna: Diamanti nem vált klubot

Legutóbbi nyilatkozatában Alessandro Diamanti határozottan elutasított bármilyen átigazolási pletykát, mivel megerősítette, hogy hosszú távú szerződést készül aláírni a  Bologna csapatával.


Az olasz válogatott neve felmerült a nyár során a Juventus és az AC Milan háza táján, ám, úgy tűnik, a játékos inkább a maradás mellett döntött.
 
„Mindannyian meg kívántuk hosszabbítani a szerződésem – én, a klub és a város is. A megegyezés szinte összes részlete véglegesítésre került. A szerződéssel hosszú ideig ehhez a klubhoz és a városhoz kötöm a sorsom” - nyilatkozta a középpályás a Sky Sport Italia stábjának.

„Egyes vélemények szerint ezzel eldobtam magamtól a magasabb szintre lépés lehetőségét. Én nem hiszem, hogy bármiről lemaradnék. Az egyetlen ok, amiért nagyobb csapatba kívántam igazolni, az volt, hogy sokan azt mondták, nem vagyok képes rá!”

„Vannak játékosok, akik a Bajnokok Ligáját és a bajnoki címet tűzik ki célnak maguk elé, ám amikor a Bologna csapatát sikerül egy újabb évre az első osztályban tartani, az felér egy BL-győzelemmel.”

„A karrierem jó részét a Serie C-ben töltöttem, így számomra nagyszerű a Bologna csapatában játszani. Remélem, hogy a jövőben sikerül itt is nyernem valamit - zárta rendkívül optimistán az interjút a játékos.

forrás: juventuz.blog.hu