Recent comments

Friss Hírek

Poli: Gyermekkorom óta Milan szurkoló vagyok

Andrea Poli, a csapat középpályása elmondta, gyermekkora óta Milan szurkoló és boldog, hogy ilyen nagyszerű klub mezét viselheti.

 
Az olasz középpályás idén nyáron csatlakozott a Milanhoz a Sampdoriától. 

A rossoneri 3 millió euróért és Bartosz Salamon játékjogának feléért vásárolta meg Andrea Poli játékjogának 50 százalékát.

Poli a Forza Milan magazinnak elárulta, gyermekkora óta Milan szurkoló.

„Gyermekkoromban a szobám falán Milan ajándéktárgyak, sapkák és mezek voltak. Emlékszem, régen készült rólam egy fénykép, amikor Milan mezt viseltem. Csak 6 vagy 7 éves lehettem, amikor édesapám megajándékozott vele, a születésnapi bulimon. Mindig rajtam volt a mez, ha a barátaimmal játszottam vagy ha Milan mérkőzését néztem a televízióban” – mondta Poli.

Poli a 2011/2012-es idényt kölcsönben a városi rivális Internél töltötte, ám a nerrazzurrik nem éltek az opciós joggal, így a középpályás visszatért a Sampdoriához.

„Az Inter ajánlatot tett értem és kölcsönben megszereztek. A többit ön is tudja. Az Interben történtek már a múlté, így nincs értelme beszélni róla. A futball adott mindent nekem. Először a barátaimmal játszottam az utcán, és azóta a labda szerves része az életemnek” – fejezte be.

forrás: acmilan.hu