Recent comments

Friss Hírek

Jó lenne, ha Dzeko itt játszhatna mellettem

A bosnyák középpályás szeretne maradni a Romában és örülne neki, ha honfitársa, Edin Dzeko is csatlakozna hozzá.

 
"Remélem, hogy még nagyon sokszor ölthetem magamra a Roma mezét, mert nagyon jól érzem magam itt. Ez egy fantasztikus város, a klub nagyszerű, a szurkolók pedig a futballért élnek."- mondta a Roma TV-nek Pjanic.

A játékos elárulta, hogy megpróbálja meggyőzni Dzekót, hogy hagyja el a Cityt és csatlakozzon a Romához.

"Gyakran beszélek Dzekoval és mindketten szoktunk beszélni a saját klubunkról. Számára az idei év kicsit nehéz volt. Bármely csapatban játszott, jól ment neki a játék és nagyon jó lenne, ha itt játszhatna mellettem."

"Amúgy remek a kapcsolatom Benatiával is, talán egy napon vissza fog térni ide..."

Zdenek Zeman irányítása alatt a játékos a legtöbbször csak kispados volt, ezért úgy tűnt akkor, hogy a játékos távozik a Romától.

"Abban az évben nagyon keveset beszélgettünk az öltözőben."

Pjanicra Luis Enrique volt nagy hatással, aki most a Barcelonával triplázásra készül.

"Ő egy nagyszerű edző, aki nagyon egyszerűen látja a futballt. Sajnos az irányítása alatt elég rossz idényt produkáltunk és amikor bejelentette távozását, én elég szomorú voltam. Többet kellett volna tennünk annak érdekében, hogy megtartsuk. Ő egy remek ember és nagyon sokat segített a fejlődésben."

"Ami az idei évet illeti, elég sok nehézséggel kellett szembesülnünk, de Garcia folytatni akarja és sosem adja fel. Újra másodikok lettünk és bizonyos esetekben jobban is szerepelhettünk volna. Ő egy győztes típus, a csapat pedig mögötte áll." 


forrás: asroma.hu