Recent comments

Friss Hírek

Bocsánatkéréssel tartozok mindenkinek

Arturo Vidal a szerdai bírósági meghallgatást követő sajtótájékoztatón könnyeivel küszködve kért bocsánatot egész Chilétől, miután kedd este az autópályán alkoholfogyasztást követően balesetet okozott.


A Juventus középpályása feleségével együtt a kaszinóból tartott hazafelé a futballista Ferrarijával, amikor a jármű az autópályán karambolozott, és három autót érintő balesetet okozott.



Arturo Vidal szerencséjére senki nem sérült meg a balesetben, és a szövetségi kapitány a válogatott keretből sem száműzte.

„A kaszinóban voltam, ittam két pohárral, és ezt követően kockára tettem a feleségem és további személyek életét.” - kezdte meghatottan bocsánatkérését a chilei válogatott és a Juventus vezéregyénisége.


„Bocsánatot kérek a csapattársaimtól, a stábtól, az emberektől és az egész országtól. A baleset az én hibámból következett be.

Nehéz erről beszélni, mert nagyon szégyellem mindazt, ami történt. Nem tudok mást mondani, minthogy bocsánatot kérek.

Teljes mértékben az én hibám volt. Mindenkit cserbenhagytam. Mindent meg fogok tenni azért, hogy megnyerjük a Copa Americát.”

Arturo Vidal jogosítványát 120 napra felfüggesztette a hatóság a vizsgálat ideje alatt, és a játékosnak a vizsgálat során kötelező módon havonta jelentkeznie kell a chilei konzulátuson Milánóban.

A középpályás rendkívül szerencsés, hogy senki nem sérült meg a balesetben, mert így valószínűleg nem fognak ellene vádat emelni ittas vezetésért, amit Chilében rendkívül komolyan büntetnek.

Amennyiben ittas vezetésért elítélnék a játékost, az egytől tíz évig terjedő szabadságvesztést jelentene, amelyből egy évet kötelezően le kellene töltenie a futballistának.

forrás: juventuz.blog.hu