Recent comments

Friss Hírek

Nem akarok lúzerként távozni

Ciro Immobilét tavaly vette meg a Borussia Dortmund a Torinótól, de nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. 


A 25 éves támadót a hírek szerint többek között a Napoli és a Fiorentina is vinné, de még nem biztos a távozása.

A 11-szeres olasz válogatott labdarúgó úgy érzi, nem megfelelő módon "használta" őt Jürgen Klopp tréner.

"Természetesen elégedetté tesz, hogy nagycsapatokkal hoznak szóba" - mondta riportereknek Immobile.

"Jövő évben Eb lesz, és főszereplője akarok lenni az olasz válogatottnak. Nem mondom, hogy ez nem történhet meg úgy, hogy a Borussia Dortmundnál maradok, hiszen új az edző, ez pedig új lehetőségeket ad. Azonban meglehet, hogy nem maradok a Dortmundnál."

"Thomas Tuchelnek (Klopp utódja a vezetőedzői poszton - a szerk.) csak néhány hete lesz megismernie engem. Szeretném látni, hogyan mennek a dolgok vele."

"A fő probléma az volt ebben az idényben, hogy a Borussia Dortmund nem úgy játszott, mint régebben. Korábban sok gólszerzési lehetőség volt minden egyes mérkőzésen, az elmúlt szezonban azonban szenvedve tudtunk eljutni a tizenhatosig."

"Sokkal többet játszottam az évad elején, aztán az edző úgy döntött, Pierre-Emerick Aubameyangot szerepelteti a támadósorban. Az eredmények javultak, én pedig kikerültem a csapatból."

"Dühös vagyok, mert volt rá lehetőség, hogy jobban használjanak, és nem akarok lúzerként távozni. Jó emlékekkel szeretnék elmenni, ez az, amiért azon gondolkodom, hogy maradjak-e vagy menjek."

forrás: Extrafoci.hu