Recent comments

Friss Hírek

Bertolacci megérkezett Milánóba

Hétfőn délelőtt megérkezett Milánóba a csapat legújabb szerzeménye, Andrea Bertolacci.


A várakozásoknak megfelelően Bertolacci részt vett az orvosi vizsgálatokon, amelyeken sikeresen átesett.

 A vizsgálatok után a klub főhadiszállására, a Casa Milanba igyekezett a szerződés aláírására.

“Boldog vagyok, hogy a Milan játékosa lehetek. Ez volt a célom és mindig is szerettem volna csatlakozni a piros-feketékhez. Már beszéltem Gallianival és Mihajloviccal. Nincs rajtam nyomás, nagyszerű érzés itt lenni. Számomra a Milan volt az első választás. Ez az év fontos lesz számomra és szeretnék segíteni a Milannak visszatérni a csúcsra. Az edző fogja eldönteni, hogy milyen szerepkörben számít rám. A jelenlegi szezonban középpályásként játszottam és szeretem ezt a posztot. Egy nagyszerű szezont várok” – mondta Bertolacci.

forrás: acmilan.hu