Recent comments

Friss Hírek

Mihajlovic jó benyomást tett rám

Stephan El Shaarawy, a Milan olasz támadója a nyilatkozatában beszélt a jelenlegi állapotáról, a soron következő szezonról, a csapat új edzőjéről és Andrea Bertolacciról is.

 
A Fáraónak ez lesz az 5. idénye a Milanban és még nem tudni, hogy a következő szezonban milyen szerepet szán neki Sinisa Mihajlovic az új, 4-3-1-2-es felállásban.

“Jól érzem magam és néhány napig Szardínián pihentem a barátaimmal. Alig várom, hogy kezdődjön az új idény. Miért döntöttem úgy, hogy maradok a Milanban? Hiszek a projektben és ezt mindig is mondtam. Jól akarok teljesíteni. Azt hiszem, hogy az előző szezonban a mentalitással volt a probléma” – mondta a Fáraó a Skynak.

“Mihajlovic? Néhány percet beszéltem vele és nagyon jó benyomást tett rám. Nagyon elszánt és remélem, hogy sikerülni fog a helyes útra terelni minket. Beszéltünk a taktikáról is. A Padovában trequartistaként és csatárként is játszottam a 4-3-1-2-es felállásban. Erről Milanellóban sokkal többet fogunk beszélni. Bertolacci? Az olasz válogatottban ismertem meg, ő egy nagyszerű játékos és nagyon tehetséges. Nagy segítségére lehet a csapatnak” – fejezte be.

forrás: acmilan.hu