Recent comments

Friss Hírek

A hiányzó láncszem? Oscar vagy Isco

Max Allegri a La Repubblica kérdéseire válaszolva több témát is érintett. 


Az interjú során kitért arra is, hogyan szeretné megoldani a Tévez és Pirlo távozásával keletkező űrt.  
„Teljesen középszerű játékos voltam, de nincs is ezzel semmi gond. 2000-ben a Pescara színeiben, 32 évesen egy edzés közben végignéztem a pályán és egy reptér kifutópályájával ért fel számomra. Akkor döntöttem el, hogy visszavonulok. Később visszatekintettem pályafutásomra, amely során folyamatosan harcban voltam az edzőimmel, ugyanis mindvégig kitartottam a saját meglátásaim mellett a labdarúgást illetően. Feltettem magamnak a kérdést: miért is ne próbáljam megvalósítani azokat? Az edző erőssége a kreativitásban és a kiszámíthatatlanságban nyilvánul meg. Felkészülhetsz egy mérkőzésre, de megjósolni nem tudod. Péntek délután megvan a fejemben az elképzelt kezdő tizenegy, de szombaton könnyen módosulhat a helyzet egy megérzés miatt. Legutóbb a Bajnokok Ligájában, a Real Madrid elleni első találkozó során fordult elő hasonló. Beugrott, hogy Sturaro kezdhetne Vidal helyén, a chilei pedig egy sorral előrébb. Azt mondták megőrültem, majd végül belátták, hogy igazam volt. Magabiztos vagyok, szókimondó embernek tartom magam, így felesleges empátiát és megértést várni tőlem. Emellett remekül rejtem el az igazságot egy hazugsággal, ha az alkalom úgy kívánja.”

Allegrit természetesen a következő szezonbeli tervekről is faggatták.

„Carlos Tévez és Andrea Pirlo hiányában változtatnunk, kísérleteznünk kell. Szeretnék egy játékmestert, egy jokert a keretben tudni, aki a szervezett taktika mellett képes felborítani az egyensúlyt. Nagyon kedvelem Isco és Oscar játékát. Az olasz játékosok közül Berardit és Bernardeschit mondanám.”

A szurkolók fogadtatása meglehetősen negatív volt, azonban az idei menetelés után a leghangosabb kritikusok is elhallgattak.

„Úgy gondolom, hogy ambíció terén a legkevésbé sem különbözünk Contéval. Három egymást követő Scudettót zsebelt be, én az ötödikre pályázok. Többek között azért fogadtam el az állást, hogy bizonyítsak az embereknek. Elég sokan kételkedtek bennem, én pedig változtatni szerettem volna ezen. Esténként a TV előtt elemezni a meccseket? Nem az én stílusom, nekem elég öt perc, a többit pedig a stábra hagyom.”

forrás:  juventushungary.hu