Recent comments

Friss Hírek

Ljajics: Azért jöttem ide, hogy játsszak

A szerb játékos hosszú szünet után újra eredményes volt a Romában, azonban nem kizárt, hogy jövőre nem a fővárosi csapatot erősíti majd.

 
"Az Atalanta ellen nagyon sok volt a hiányzónk, de egyértelmű volt, a keretünk van annyira erős, hogy megnyerjen minden meccset. Jól játszottunk, aminek meg is lett az eredménye."- jegyezte meg Ljajics.

Ljajics az elmúlt 6 meccsen mindössze 25 percet játszott, azonban az Atalanta ellen kezdőként lépett pályára Destro és Florenzi eltiltása miatt.

"Mostanában nem játszom sokat, de a futball ilyen, az edző dönti el, hogy ki játszik. Én mindent beleadtam és szerintem jól is játszottam."

"Azért jöttem ide, hogy játsszak, még van hátra 5 meccs és amikor eljön a pillanat, akkor leülünk majd tárgyalni arról, hogy mindenkinek mi lenne a legjobb megoldás."

A Roma az újabb győzelemmel megint csökkentette a különbséget a listavezető Juventusszal szemben, igaz a torinói csapat hétfőn játszik az Udinesével.

"Fontos jelét adtunk annak, hogy jól játszunk és képesek vagyunk nyerni. Szerintem most kisebb teher van a Juvén, mi pedig nyugodtan nézzük majd hétfőn a meccsünket. Sajnos az első hely nem rajtunk múlik, mi csak annyit tudunk tenni, hogy a legjobbunkat nyújtjuk és meglátjuk az mire lesz elég." 


forrás: asroma.hu