Recent comments

Friss Hírek

Kovacic: Az újságoknak írniuk kell valamiről

Mateo Kovacic-ot, az Internazionale mindössze 19 esztendős középpályását az Arsenallal, a Chelsea-vel, a Liverpoollal és a Tottenham Hotspurrel is kapcsolatba hozták, ám a horvát válogatott reménység jelezte, hogy nem tervezi az elszerződést.


"Az újságoknak írniuk kell valamiről" - kommentálta Kovacic a Jutarnijnak a híreszteléseket.

"Megtanultam, hogy a futballban mindig vannak spekulációk, és ez nem nyomaszt. Szerződésem van 2017-ig, a jövőm az Internél van. Nagyon boldog vagyok, hogy tagja lehetek a klubnak, amellyel nagyszerű a kapcsolatom. Gyakran beszélek Piero Ausilio igazgatóval, és nagyon érzem a támogatását. Fiatal vagyok, van még mit tanulnom."

"Megváltoztatta az életemet az Interhez kerülés, egy csavart adott a karrieremnek. Szerencsés ember vagyok, és hogyan is panaszkodhatnék, amikor a világon sok embernek komoly problémái vannak?"

"Hogy hová mennék, ha elhagynám Olaszországot? Ez egy nagy dilemma... Spanyolország, Anglia és Németország az alternatíva, ha a legjobb futballt nézzük, de boldog vagyok Olaszországban, és biztos vagyok abban, hogy hosszú ideig itt leszek."

"Amikor az Interhez érkeztem, nehéz volt, de az édesapám elmagyarázta, hogy az életben és a futballban egyik napról a másikra megváltozhat minden. Keményen kell dolgozni, és készen állni, amikor a pillanat elérkezik. Azt mondta, legyek türelmes, mert a nehéz időszakok részei az életnek. Elmesélte, hogy amikor az édesanyja meghalt, hogyan jutott túl a megrázkódtatáson. A futballban sokkal könnyebb felülemelkedni a kemény időkön."


forrás: Extrafoci.hu