Recent comments

Friss Hírek

Kaká: Határozottan döntöttem és boldog vagyok

Ricardo Kaká nem bánta meg, hogy visszatért a Milanhoz. 



Nagyinterjú a legendával.

 “2002 januárjában a Bresciától érkezett megkeresés majd csatlakozhattam volna az Interhez. Ez a világbajnokság előtt volt ezért úgy döntöttünk, hogy várunk, mielőtt döntünk a folytatásról. Visszatérésem a Milanba? Sokkal jobban alakult, mint vártam. A szezon még nem kezdődött el. Ne felejtsük el, hogy a Juventusnak is voltak nehéz évei, akár csak az Internek. Minden nagy klubnál voltak gondok. Soha nem bántam meg, hogy visszatértem a Milanba. 
Határozottan döntöttem és boldog vagyok” – mondta Kaká a Corriere della Serának.

“Milánó is szerepet játszott a visszatérésemben? Minden számít az életben: a feleségem, az emberek, a szeretet. Most itt élünk a város központjában. Változott-e Milánó ahhoz képest amikor elmentem? Talán több a munkahely és kevésbé érződik a válság, mint Madridban. Négy nehéz évet töltöttem a spanyol fővárosban, de túléltem”.

“Mourinho? Három évvel ezelőtt megpróbáltam meggyőzni őt arról, hogy fontos tagja vagyok a csapatnak, de ennek ellenére kevés játéklehetőséget kaptam. Én azonban mindig tiszteletben tartottam a döntéseit. Nem hiszem, hogy rossz döntést hoztam, amikor a Realhoz igazoltam. Mindig is szerettem volna pályafutásom alatt a Real Madridban játszani. Ez egy olyan klub, amely teljesen más, mint az összes többi csapat. A Realban eltöltött időszak nem úgy sikerült számomra, ahogy szerettem volna, de nem voltam képes arra, hogy elutasítsam őket”.

“Igaz-e, hogy sérült voltam, amikor a Realhoz csatlakoztam? Nem, ez nem igaz. 

Még 2009-ben a brazil válogatottal játszottam a Konföderációs kupán és a torna legjobb játékosává választottak. Négy hónappal később újra ágyéksérüléssel bajlódtam, ami a legkellemetlenebb sérülés egy játékos számára”.

“Ki a legjobb barátom? Sok barátot szereztem a labdarúgásnak köszönhetően. Maldini, Gattuso, Inzaghi, Seedorf és Shevchenko, akikkel gyakran beszélek. A közelmúltban a San Siróban láttam Jankulovskit, aki megtekintette az egyik Bajnokok Ligája mérkőzésünket. Aztán a brazilokkal is jó a kapcsolatom, Rivaldo, Serginho, Dida és Cafu”.

“A jövőm? Szeretnék az USA-ban játszani. Majd meglátjuk, mi történik. A szezon végén beszélni fogok Gallianival, de nem a pénzről. A pénz számomra nem fontos. Szeretném tudni Gallianinak és a klubnak a jövőbeli terveit, elképzeléseit. Mindenesetre, ha távoznom kell, akkor az USA-t választanám”.

“Visszatérés Brazíliába? Őszinte vagyok, Brazília nem vonz engem. A legfontosabb gólom? Határozottan a Manchester United elleni mérkőzésen szerzett gólom még 2007. május 2-án. Nyernünk kellett és tökéletesen játszottunk. A legszebb gólom a Manchester United elleni gól, még 2007-ből az Old Traffordon”.

“Ki a legjobb játékos, akivel valaha is játszottam? Talán Ronaldo? Ő egy jelenség volt. De Maldini és Cafu nevét fogom mondani. Őrülten dolgoztak minden egyes nap és ennek köszönhetően minden egyes trófeát megnyertek”.

“A fiatalok? A világ változik. Amikor megérkeztem a Milanhoz az embereknek nem voltak mobiltelefonjaik. Jelenleg vannak olyan szorgalmas fiatal játékosok, mint De Sciglio. Nagyon kedvelem őt, akár csak Polit”.

“Idővel változik a nézőpontod a pályán. Amikor csatlakoztam a Milanhoz egyáltalán nem voltam képzett taktikailag. Csak annyit tudtam, hogy ha megkapom a labdát akkor induljak meg a kapu felé. A Biblia útmutatásra is szolgál, arra, hogy hogyan éld az életed? Igen. De más dolgokat is olvastam. Nagyon kedvelem a brazil író, Augusto Cury írásait, aki egy pszichológus. Több írását is lefordították olasz nyelvre”.

“Seedorf? Nem vagyok képes arra, hogy Misternek szólítsam. Csak Clarence-nek hívom. Ez egy furcsa szituáció”.

“A szezon végén az Egyesült Államokba igazolok? Nem ezt mondtam” – fejezte be Ricky.

Kaká a Milanban összesen 300 mérkőzésen lépett pályára és 104 alkalommal volt eredményes.

forrás: acmilan.hu