Recent comments

Friss Hírek

Nem akartunk senkit megbántani

Nemrég napvilágot látott egy kép, amin Gerson, a Roma új igazolása azzal 10-es számú mezzel a kezében pózolt, amit jelenleg a klub legendája, Francesco Totti visel.

 
"Szeretném elmagyarázni, hogy ez a fiatal srác, aki mellékesen egy fantasztikus játékos lesz a jövőben, miért is fogta a kezében a 10-es számú mezt azon a képen."- kezdte Sabatini a Roma Radio-nak.

"Elmondtam neki, hogy egy napon a Roma szurkolói hatalmas fájdalommal kell majd szembenézniük, amikortól már nem lesz a pályán a bálványuk, az olasz labdarúgás és világ futball egyik legnagyobb alakja. Kell keresnünk valakit, aki helyettesíteni tudja Tottit és akit a szurkolók is elfogadnak tekintet nélkül a személyiségére és a posztjára. Ezzel szerettem volna feltüzelni a srácot kicsit és ezért küldtem el neki a 10-es mezt, hogy átérezze ezt."

"Ezzel nem akartunk senkit megbántani és nem tudom, hogy a 10-es mez vissza lesz-e vonultatva, ez azon múlik, hogy Totti mit akar."

"A srácnak nincs dolga ezzel a szorival, inkább méltóságot és tiszteletet érdemel azért, mert ilyen fiatalon elhagyja Brazíliát és Olaszországba költözik, ami nem olyan, mintha Ponte Vecchiót cseréné fel Rómára."

"Amit Totti eddig tett, azt senki nem lesz képes évekig megismételni, a Valencia elleni meccsen Gervinhónak adott passzát még 15 évig vissza fogják játszani. De azért, hogy a srác kezében volt a mez, teljes mértékben én vagyok a felelős. Azt akartam, hogy érezze, mekkora nagy klub a Roma, amelyik egy napon sajnos elveszíti a legnagyobb nevét. Ez az én felelősségem, a srácot ezért felelősségre vonni nem szabad, ő csak büszkén felmutatta az olasz futball legnagyobb alakjának a mezét."

Totti teljesen bölcsen reagált az esetre, a mezt csak egy 'második bőr'-nek nevezve és elmondta azt is, hogy nem akarja visszavonultatni a mezt.

"A legnagyobb remény, amit a fiatal játékosoknak adhatok az, hogy egy napon meg lesz a lehetősége arra, hogy a Roma 10-es mezét viselhetik és cserélhetnek egy olyan remek játékossal, mint Lionel Messi. Mindenkinek meg kell adni ezt az esélyt. A 10-es mez a második bőröm, de mindenki álmodhat arról, hogy egyszer ő viseli majd és ami még fontosabb, hogy tiszteli azt, és ez lesz a legnagyobb elérhető sportsiker szinonimája." 


forrás: asroma.hu