Recent comments

Friss Hírek

Valóra vált az álmom

Ma hivatalosan is bemutatták a Juventus múlt heti igazolását, az FC Porto együttesétől érkező Alex Sandrót, s a brazil védőjátékos a sajtótájékoztató alkalmával válaszolt az újságírók kérdéseire.


"Az egyik legfontosabb tulajdonságom, hogy olyasvalaki vagyok, aki mindig győzni akar." - mondta Alex Sandro első torinói nyilatkozata során.

"Száz százalékot nyújtok majd a győzelem érdekében, s mindig az lesz a célom, hogy védekezésben és támadásban is jó teljesítményt nyújtsak. Az edzések és a mérkőzések alkalmával is megpróbálom majd megmutatni a tudásomat.

Azért jöttem a Juvéhoz, mert mindig is ez volt az álmom. Mindig az volt a célom, hogy a Juventus játékosa legyek. Ez egy valóra vált álom számomra."

A Juventus új szezonja rendkívül rossz rajtot vett, hiszen a zebramezesek a Juventus Stadium gyepén szenvedtek vereséget az Udinese ellen.

"Milyen volt a Juventus Stadiumban? Nagyszerű érzés volt, fantasztikus. Ez olyan dolog, amit minden játékos szeretne megtapasztalni. Sajnos vereséget szenvedtünk tegnap, de jól játszottunk és megfizettünk egy hibáért."

A brazil játékos ugyan csak a kispadról figyelhette társai vergődését, de a csapat számára nincs idő pihenőre, hiszen hétvégén már a fővárosban kell pályára lépni az AS Roma elleni rangadón.

"Biztos vagyok benne, hogy a Roma elleni mérkőzés nehéz lesz. Ez egy Clásico, amely mindig nehéz. Készen állok a játékra, s napról napra jobban érzem magam, magabiztosabb vagyok és nagyobb összhangba kerülök a csapattal. Készen állok a Roma ellen."


A 24 esztendős válogatott úgy gondolja, hogy az olasz bajnokságban tovább haladhat a fejlődés útján, különösképpen taktikai szempontból.

"Mindig is követtem az olasz bajnokságot, amely egy nagyon nehéz bajnokság. Ez a legtaktikusabb sorozat az egész világon. Biztos vagyok benne, hogy elősegíti a pályafutásomat, s alakítani fogja a játékstílusomat. Tudom, hogy képes vagyok fejlődni az olasz labdarúgásban, s azt is tudom, hogy a Juventus támogatni fog ebben. 

Roberto Carlos és Evra, aki itt van a Juvénál, azok a játékosok, akik a leginkább inspiráltak. Őket utánoztam, s továbbra is így teszek majd."

Alex Sandro korábban már elárulta, hogy a Juventusért szorított a Bajnokok Ligája berlini döntőjében, s most megkérdezték, hogy honnan ered a rajongás a zebracsíkos csapatért.

"Így van. Miután a Porto kiesett, végig a Juventusnak szurkoltam.  A benn maradók közül ez volt az a csapat, amelyiket a leginkább szerettem. Gyerekként olyan nagy játékosokat láttam a Juventusnál játszani, mint Del Piero vagy Trezeguet. Mindig is kedveltem ezt a csapatot."

forrás: juventuz.blog.hu