Recent comments

Friss Hírek

Meg fogom hálálni a bizalmat

Immáron hivatalos, hogy Mario Balotelli visszatért a Liverpooltól az AC Milanhoz - a felek közötti kölcsönszerződés a szezon végéig szól.


"Az edző (Sinisa Mihajlovic) már gyerekkorom óta ismer - nyilatkozta a Gazzetta dello Sportnak a 25 éves olasz csatár. - A problémát soha nem a kvalitás, hanem a karakter jelentette."

"Az emberek sok dolgot hallottak rólam, és ezek túlzások voltak, de ő nagyon helyesen csak a szemembe akart nézni, hogy lássa, megvan-e a kellő motiváció bennem. Meghallgatott, és nem befolyásolták azok, amiket mondtak rólam, és ezért máris hálás vagyok neki."

"Mondtam neki, hogy tisztában vagyok a hibáimmal, és ha lehetőséget ad nekem, nem hagyom cserben, mindent ki fogok adni magamból. Most már férfi vagyok, és nem fogok problémákat okozni. Elfogadok minden döntést. Az edző egy igazi vezető - kemény, őszinte, lojális, és nem blöfföl. Egyenesen a szemedbe mondja, amit akar, ami tetszik nekem. Az embert is nézi, nem csak a futballistát. Nagy adósságom van felé azok után, hogy visszahozott a klubhoz."

"A legnagyobb meglepetés Berlusconi (Silvio, a klub első embere) igenje volt, egyáltalán nem számítottam rá. Amikor 'rohadt almának' hívott, az egy vitázást követően történt. Már nem vagyok többé rohadt alma. Gyerek voltam, de most már férfi vagyok, és meg fogom hálálni a bizalmat."


forrás: Extrafoci.hu