Recent comments

Friss Hírek

Egyetlen célunk Firenzében a győzelem

Sinisa Mihajlovic, a Milan vezetőedzője megtartotta sajtótájékoztatóját a Fiorentina elleni mérkőzés előtt.


“A vasárnapi mérkőzésre minden bizonnyal sokáig fognak emlékezni. Tegnap reggel beszéltem Arrigo Sacchival, aki emlékeztetett, hogy mennyire fontos az első meccs. A sorsolás alapján egy kemény ellenfelet kaptunk, de legalább meg tudjuk mutatni, hogy mire vagyunk képesek. A Fiorentinánál edzőváltás volt és sok fiatal játékosuk van. Az egyetlen célunk, hogy megnyerjük a mérkőzést és jó teljesítményt nyújtsunk. Úgy gondolom, hogy a Perugia ellen jól játszottunk. A Milan a helyes úton van. Lesznek nehéz pillanatok, de mindig emelt fővel kell elhagynunk a pályát, tudva, hogy mindent beleadtunk. Biztos vagyok benne, hogy jól felkészültünk a találkozóra.” – mondta Mihajlovic.

“Ami engem illet, mindig igyekszem javulni és fejlődni. Én tisztességes, őszinte és közvetlen ember vagyok. Az igaz, hogy elvárom a tiszteletet, de meg is adom. A felállás? Hasonló lesz a kezdőcsapat, mint a Perugia ellen. Az előszezonban jó eredményeket értünk el. A csapat visszanyerte az önbizalmát és a hitét. A célunk, hogy az első három hely egyikén végezzünk a bajnokságban. Mercato? Nem fogok az átigazolási piacról beszélni. Majd meglátjuk, hogy mi történik.”
 
“A játékosok a kezdetektől fogva mögöttem állnak. Még nem volt semmi problémám, amely a játékosok elkötelezettségének is köszönhető. Eddig nagyon kevés sérülésünk volt. Senki sem érezheti magát a kezdőcsapat állandó tagjának. De Jong? Ő a védelem előtt játszik, akár csak Montolivo. Ely és Calabria nagyon meglepett, mivel korábban nem ismertem őket.” – fejezte be.

forrás: acmilan.hu